super_senne Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 Ik haat ze... Licht aan: Je denkt laat ik maar eens gaan slapen... Licht uit: zoooooeeeemmmmm Licht aan: weg Enz. Wat vinden jullie nou van deze kutbeestjes Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 Nare beesten, ze zuigen me altijd zo hard. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 (bewerkt) Ik las dit slechte topic en stootte me glas om. Zou dit aan dit slechte topic liggen? Wat vinden jullie van slechte topics en welke gevolgen voorkomen bij jullie? ontopic: Ik geef niet zoveel om muggen, ze moeten mijn bloed nooit hebben Bewerkt: 11 augustus 2015 door Tommy-Vercetti Reageren
Mrkwark Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 (bewerkt) Dit topic verdient een prijs. Ontopic: Muggen zijn echt zwaar irritant en kunnen mijn slaap verpesten. Bewerkt: 11 augustus 2015 door Mrkwark Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 Hahaha, gelukkig hebben mijn posts nog steeds meer toegevoegde waarde dan dat onbegrijpelijke gebazel wat soms uit de mond van asphy komt. weet iemand nog dat Asphyxiated schoonheidsproducten reviewde? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 Licht aan: Je denkt laat ik maar eens gaan slapen... Licht uit: zoooooeeeemmmmm Licht aan: weg Precies dit, en toen ik het licht uit deed waren ze er gewoon weer. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 (bewerkt) En stop met die belachelijke gewoonte om iets totaal offtopic te zeggen, en je te verschuilen achter die kleine 'on topic' die je toch nog beneden je bericht plakt. Bedankt. Laat ik dan maar even die goede jongen zijn...Muggen zijn kut beesten. Heb er dit jaar nog niet veel last van gehad, maar vorig jaar zaten er snachts zeker 3(!) boven m'n bed... Bewerkt: 11 augustus 2015 door Ezra24rct3 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 Ach laat die jongen toch lekker z'n gang gaan. Mocht een moderator in willen grijpen op zoiets gebeurt het vanzelf wel. Muggen zijn inderdaad kutbeesten. Hoewel ik wel amper gestoken ben dit jaar. Ik heb bewust de spinnenwebben onder mijn schappen niet weggehaald, en dat werkt blijkbaar! Reageren
3L1077 Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 Jongens, ik ben hier dan geen plaatselijke moderator, maar kap gewoon met dat kinderachtig gedoe. Als dit topic je niet interesseert blijf je er weg. En stop met die belachelijke gewoonte om iets totaal offtopic te zeggen, en je te verschuilen achter die kleine 'on topic' die je toch nog beneden je bericht plakt. Bedankt. Reageren
super_senne Geplaatst: 12 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2015 Krijg in de herfst eindelijk horren voor de ramen... Ik heb een zomer gehad waarbij ik meerdere dagen met 8 muggenbulten rondliep... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2015 Ik vind muggen ook kutbeesten. Goed topic om eindelijk onze frustratie te kunnen ventileren. DOOD AAN ALLE MUGGEN!!! Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2015 Momenteel meer last van wespen dan van muggen in de provincie Limburg. Elke keer als we buiten eten moeten we er wel 4 of 5 kapotslaan. Qua muggen valt het al bij al nogal mee. Weinig stilstaand water waarin ze kunnen kweken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.