Geplaatst: 14 augustus 20159 jaren comment_2331033 In gta v is er een soort mijn met een deur, als je op die deur bijvoorbeeld een stickybom gooit en laat ontploffen kan je erin. Als je er in gaat ligt er een man op de grond, op internet zeggen ze dat hij isaac heet. Weet iemand hier meer over? (heb ff snel wat plaatjes van internet gepakt)
Geplaatst: 14 augustus 20159 jaren comment_2331039 Er lijkt niet al te veel info over te vinden. Het is deel van een zijmissie in V.
Geplaatst: 16 augustus 20159 jaren comment_2331605 dit was al eerder bekent in de ps3 versie is die mijn namelijk gesloten. vanaf de next gen versie is deze pas open gemaakt
Geplaatst: 20 augustus 20159 jaren comment_2332467 In de current-gen is dit onderdeel van een zijmissie voor Michael. In de old-gen was de deur gewoon dicht en is er niks te vinden.
Geplaatst: 3 september 20159 jaren comment_2336591 Dus als ik het goed begrijp kan je niet in de mijn als je GTAV speelt op de ps3 maar wel als je GTAV speelt op de ps4 of GTAV speelt op de pc klopt dat ?
Geplaatst: 3 september 20159 jaren comment_2336615 Dus als ik het goed begrijp kan je niet in de mijn als je GTAV speelt op de ps3 maar wel als je GTAV speelt op de ps4 of GTAV speelt op de pc klopt dat ? Dat klopt helemaal. Bewerkt: 3 september 20159 jaren door Tommie59
Geplaatst: 8 september 20159 jaren comment_2337658 Dus als ik het goed begrijp kan je niet in de mijn als je GTAV speelt op de ps3 maar wel als je GTAV speelt op de ps4 of GTAV speelt op de pc klopt dat ? Dat klopt helemaal. Bedankt voor het antwoord
In gta v is er een soort mijn met een deur, als je op die deur bijvoorbeeld een stickybom gooit en laat ontploffen kan je erin.
Als je er in gaat ligt er een man op de grond, op internet zeggen ze dat hij isaac heet. Weet iemand hier meer over?
(heb ff snel wat plaatjes van internet gepakt)