Jump to content

gta wilt niet opstarten ps3


c63Amg

Recommended Posts

hallo mijn gta wilt niet opstarten. er komt dan een zwartbeeld en dan gebeurt er niks meer. hoor ik tikende geluiden. maar ij me andere spellen gebeurt er niet. heb een andere gta v geleent van me vriend en werkt ook al niet wie kan me helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Aii, dat is niet chil. Je kan de alleen (someone correct me if I'm wrong) de game opnieuw installeren, hoe? Als je in het PS3-menu bent, ga je richting de Game sectie, scroll je omhoog naar Hulpprogramma voor gamedata, daar zoek je naar twee Grand Theft Auto V bestanden. Deze verwijder je en dan start je het spel weer op. Dit kost wel heel wat tijd; alles opnieuw installeren, uren...

Is er ook iets aan vooraf gegaan of niet? Verkeerd afsluiten van de console bijvoorbeeld?

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Een fysiek tikkend geluid duidt op een hardware probleem en kan afkomstig zijn van de BluRay lezer of, wat ik veel waarschijnlijker acht, van de harde schijf. Dit laatste fenomeen staat bekend als "the click of death" en dat duidt erop dat de harde schijf kapot is of toch in ieder geval snel helemaal de geest zal geven.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

hallo mijn gta wilt niet opstarten. er komt dan een zwartbeeld en dan gebeurt er niks meer. hoor ik tikende geluiden. maar ij me andere spellen gebeurt er niet. heb een andere gta v geleent van me vriend en werkt ook al niet wie kan me helpen

heb het zelfde probleem al 1 jaar lang heb de oplossing nog steeds ni gevonden

kan iemand me helpen aub , elke keer als ik mijn GTA V in mijn ps3 steek krijg ik alleen maar een zwarte beeld heb een nieuwe ps3 gekocht en heb nog steeds t'zelfde probleem er is geen probleem aan die cd heb hem getest bij mijn vriend en werkte perfect.

>>> Door Crypteq: Dubbel post samengevoegd. Voortaan graag de bewerk knop onderaan een bericht gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...