Geplaatst: 19 augustus 20159 jaren comment_2332185 Hoi Medespelers GTA spelers, Ik heb gister met me neef de heist: Prison Break gehaald, maar Lester vertel mij nogsteeds dat ik die heist moet doen. Kan dit komen omdat me neef de heist gehost heeft? Met vriendelijke groet, Dennis.
Geplaatst: 19 augustus 20159 jaren comment_2332188 Hoi Medespelers GTA spelers, Ik heb gister met me neef de heist: Prison Break gehaald, maar Lester vertel mij nogsteeds dat ik die heist moet doen. Kan dit komen omdat me neef de heist gehost heeft? Met vriendelijke groet, Dennis. ja dat komt daardoor Bewerkt: 19 augustus 20159 jaren door gtavboy
Geplaatst: 19 augustus 20159 jaren comment_2332221 Ja, iedereen heeft zijn (eigen) verhaallijn met de Heists. Je zal wel genoodzaakt zijn om deze Heist te voltooien als je zelf een van de Heists wil hosten die na de Prison Break Heist komen.
Geplaatst: 19 augustus 20159 jaren Auteur comment_2332223 Oke bedankt voor de reacties! Zal moelijk worden aangezien er veel mensen in GTA zijn die er niet zoveel van bakken...
Geplaatst: 19 augustus 20159 jaren comment_2332225 Kijk op onze eigen GTAforum Meetingplace waar je anders spelers kunt vinden om samen Heist te doen in GTA V.
Hoi Medespelers GTA spelers,
Ik heb gister met me neef de heist: Prison Break gehaald, maar Lester vertel mij nogsteeds dat ik die heist moet doen. Kan dit komen omdat me neef de heist gehost heeft?
Met vriendelijke groet,
Dennis.