Jump to content
  • Reacties 1k
  • Bezichtigingen 36.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2333152

Lynch: Sabinee1995. Ze is volgens mij de enigste die nog niet heeft gereageerd, en dat lijkt natuurlijk een beetje verdacht. Ik kan niet met volle honderd procent zeggen of het een wolf is, maar er is teveel keuze. En tja, op een gegeven moment is iedereen (bijna) gelyncht. Dus da's ook een redenen.

Bewerkt: door .PhoeniX.

Geplaatst:
comment_2333160

De allerminst actievelingen eruitpikken zou stom zijn, die zijn waarschijnlijk toch geen wolf. Beter degenen die weinig zeggen en toevoegen.

Dat zou absoluut waar kunnen zijn. Met een stem op Sabine neem je het risico dat ze niet reageert omdat ze toevallig de afgelopen dagen geen tijd heeft gehad om het forum te bezoeken. Aan de andere kant vind ik het ook niet raar als het een tactiek van de wolven blijkt te zijn. Iemand niet laten reageren zou ervoor kunnen zorgen dat de aandacht niet op die persoon wordt gericht, waardoor de wolven die inactieve persoon in ieder geval niet kwijt zullen raken door een lynch. Al met al is de lynch aan het begin van het spel altijd een uiterst moeilijke kwestie.
Geplaatst:
comment_2333163

Jongens, ik zou niet op Sabine stemmen, de kans dat zij wolf is is veel veel kleiner dan andere inactievelingen.

Dit inderdaad, stem op iemand die wel weinig zegt en heeft gestemd. (van uit het niets zonder reden bijvoorbeeld)

Geplaatst:
comment_2333170

Wijzig dan je stem naar iemand anders, zoals FFF bijvoorbeeld.

Beter om hem te lynchen dan sabinee op dit moment imo.

Bewerkt: door Dexist

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.