Jump to content
  • Reacties 1k
  • Bezichtigingen 36.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2333698

Alledrie inactief, behalve als je iets over TekaLoca post dan leest hij het wel.

Phoenix is vaak online dus houdt zich misschien wel expres schuil.

Jarno, geen idee.

Er zijn er gewoon nog zoveel over waarvan ik geen idee heb, vooral omdat ze niks zeggen.

Als ik zou moeten kiezen, Phoenix.

Bewerkt: door NickOwnage

Geplaatst:
comment_2333704

Het is maar wat je inactief noemt :7

Ikzelf heb ook een slecht gevoel over jou, Dexist. Je staat al dagen op de radar van verschillende deelnemers, je werd onlangs ook naast TD genoemd als wolf op de klaagmuur. De klaagmuur bracht ons ook berichten als "Het vosje blijkt een wolf te zijn" oid.. Ik weet het niet voor vandaag. Ik wacht nog even op wat de rest te vertellen heeft.

Geplaatst:
comment_2333707

Omdat de info over TD gewoon klopte en we zo een wolf hebben kunnen pakken. In hetzelfde bericht over TD wordt Dexist ook genoemd.

Het is overigens voor het eerst dat ik op de klaagmuur probeer te steunen.

Geplaatst:
comment_2333710

Ok jongens, er waren drie mensen die wisten wie de ziener was. Ik, Dexist en Narukami. Ik en Dexist waren beiden geen burgers, maar wel goed. Max is een burger volgens AXIO. Dat zou kunnen betekenen dat hij een wolf in schaapskleren is. Ik ben niet zeker, maar ik wil horen wat jullie ervan denken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.