Jump to content
  • Reacties 1k
  • Bezichtigingen 36.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2333721

Oh zo, tjah waarschijnlijk wouden ze voor een belangrijke rol gaan. En ze weten sowieso wie allemaal goed zijn.

Ja, das waar. Ben benieuwd hoe ze die streak van al die burgers met een rol zo snel hebben weten uit te schakelen.

Geplaatst:
comment_2333725

Ik zou graag Phoenix eens wat constructiefs zien brengen, we komen gewoon niet verder zonder input van anderen imo. De hele discussie word door 4 of 5 personen (van de 15?) gevoerd.. Beetje gebrekkig.

Geplaatst:
comment_2333728

Ik heb net geprobeerd de 36 pagina's terug te lezen, maar het werd op een gegeven moment te veel. Ik kan nog steeds niet echt een touw aan vast knopen. Maar ik heb een gevoel dat teka een wolf is. Dit is puur gevoelsmatig. Mijn lynch kan nog veranderen.

Geplaatst:
comment_2333731

Guys, ik was zowat de hele dag weg i.v.m. school, opeens gaan jullie mij verdenken dat ik een wolf ben. Oke? :7

En ik had sowieso de tekst: 'Het vosje blijkt de wolf te zijn?' niet op de klaagmuur gezet aangezien ik geen gebruik maak van de 'muur'.

Bewerkt: door .PhoeniX.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.