Jump to content
  • Reacties 1k
  • Bezichtigingen 36.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2334016

Ik gaf op na 33 pagina's. :7 Dus wat kan ik anders doen dan rustig afwachten en daaruit m'n conclusies trekken?

EDIT: Oh, oke.

Bewerkt: door Megadreams

Geplaatst:
comment_2334019

EnergyCorse lijkt me een zeer mogelijke wolf. In het begin heeft hij een zeer rare lynchstem gegeven, en het komt overeen met de 'onbetrouwbare' tip van de klaagmuur.

Geplaatst:
comment_2334025

Ik bedoel bb

Ik ga er vanuit dat je mij daarmee bedoelt. Toegegeven dat het burgemeesterschap een prima positie zou zijn voor een wolf dus ik neem je dat niet kwalijk. Mijn verdenkingen gaan juist naar jou omdat je steeds van lynch stem wisselt, makkelijk te overtuigen en mee gaat met het gros.

Geplaatst:
comment_2334026

Jongens lynch bierbuikje! Hij heeft ook pas op het laatste moment naar max gelynch hij is een wolf zoiezo!!!! We vertrouwen hem teveel... Ik weet dat iedereen hem meer vertrouwd maar kom uit je tunnelvisie en kijk naar de feiten die ik heb opgelegd...

Bewerkt: door super_senne

Geplaatst:
comment_2334033

Jongens lynch bierbuikje! Hij heeft ook pas op het laatste moment naar max gelynch hij is een wolf zoiezo!!!! We vertrouwen hem teveel... Ik weet dat iedereen hem meer vertrouwd maar kom uit je tunnelvisie en kijk naar de feiten die ik heb opgelegd...

Of de feiten die ik heb opgelegd?

Geplaatst:
comment_2334038

Jongens pls! Bierbuikje is een wolf!

Ik kan nu als ik wil alle wolven aanwijzen!

Kom uit jullie tunnelvisie... Kijk niet alleen naar het afgelopen stem gedrag van mij maar kijk ook is naar die van bierbuikje!

We vertrouwen die man teveel!

Bewerkt: door super_senne

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.