Jump to content
  • Reacties 1k
  • Bezichtigingen 36.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2334052

Ja lynch mij maar maar alle wolven zijn volgens mij froodoo nickownage en bierbuikje... Kijk eens naar de feiten... Ze zijn met de lynch van thunder allemaal eerst op mij gegaan en op laatste moment geswitched toen het hun te duidelijk werd dat thunder zoiezo doodging!

Met max stemde ze ook op het laatst naar max toe... Ik ben wanhopig omdat ik jullie MOET overtuigen... Kom uit jullie tunnelvisie... Als ik een wolf zou zijn zou ik veel voorzichtiger doen! Kom uit die facking tunnelvisie!

We hebben ze!

Geplaatst:
comment_2334053

Ja lynch mij maar maar alle wolven zijn volgens mij froodoo nickownage en bierbuikje... Kijk eens naar de feiten... Ze zijn met de lynch van thunder allemaal eerst op mij gegaan en op laatste moment geswitched toen het hun te duidelijk werd dat thunder zoiezo doodging!

Met max stemde ze ook op het laatst naar max toe... Ik ben wanhopig omdat ik jullie MOET overtuigen... Kom uit jullie tunnelvisie... Als ik een wolf zou zijn zou ik veel voorzichtiger doen! Kom uit die facking tunnelvisie!

We hebben ze!

Froodooo was geen wolf.

Geplaatst:
comment_2334055

We hebben ze!

Froodooo was geen wolf.

oh verkeerde... Ik lette ff niet goed op...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.