Jump to content

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_205008

er is nog een triatlon, bij Palominio Creek. op het strand waar de pier met de rolstoel is waar leatherface in zou zitten. deze kun je ook alleen in het weekend doen, maar is veel langer. je vanuit Palominio Creek via San Fierro naar Las Venturas. ook hier kun je door te fietsen veel voorsprong opbouwen. mij zijn allebei de triatlons al gelukt. :) en zonder cheats te gebruiken! :klap:

Bewerkt: door flying dutchman

Geplaatst:
comment_205086

Dat heeft niet veel zin want dan word de Triatlon meteen beindigt en is Mission Failled bovendien kan je dan de voorste nooit meer inhalen

Mijn tip is gewoon telkens maar weer blijven proberen ;)

Bewerkt: door Only_Gino

Geplaatst:
comment_206828

Die doe je door in de walktrough op GTAGames te kijken. :'D Of je gaat op Zaterdag of Zondag naar het strand in LS en dan de rode marker zoeken, of in Palimino Creeck (dacht ik), daar heb je 3 kleine stranden tegen over elkaar, daar staat ook een marker er voor. :'D

Geplaatst:
comment_207361
hej,

Wanneer mag je met de triatlon meedoen, mag dat gewoon altijd of moet je 1st een speciale missie doen ??

laterzzz :D

kijk hier anders even tussen, er staan een paar handige tips bij. er moet wel wat tussen staan die antwoordt op jouw vraag geeft.

oke bedankt  :bonk:

waarom zeg je precies hetzelfde als in het bericht dat je quote? :duh::?

jowx :cya:

Bewerkt: door jowx

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.