Jump to content
  • Reacties 85
  • Bezichtigingen 75.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2371435

Kijktip: Sicaro. Wat mij betreft een van de 5 beste films van vorig jaar. Een keiharde actiefilm over de drugshandel tussen de VS en Mexico, met een ijzersterk verhaal.

Oh dat lijkt me echt heel interessant :Y

Dat had ik niet mooier kunnen verwoorden Eliott.

giphy.gif

Een veelzeggend gifje van een paar tellen.

Heerlijk :D
Geplaatst:
comment_2371525

Awesome film, awesome Tarantino, maar doordat Django mijn lievelingsfilm is waren mijn verwachtingen misschien wat te hoog...

Hij valt te beschrijven met deze wiskundige formule. RD = Reservoir Dogs, DU = Django Unchained.

bZh19a9.png

Geplaatst:
comment_2372552

bZh19a9.png

Dat somt het wel zo een beetje op ja schater.gif

Maar ergens hoort wel de geweldige soundtrack toegevoegd te worden. Ennio Morricone weer als vanouds <3

Vandaag Joy gezien, de derde David O. Russel - Jennifer Lawrence - Robert de Niro - Bradley Cooper collab in 4 jaar tijd icon_cab.gif

Helaas niet zo goed als de andere films, maar toch wel een beetje overdreven afgemaakt in de reviews, al was het script opmerkelijk tegenvallend boos.gif Jennifer Lawrence was echt onwijs goed als Joy en volledig terecht dat ze de Golden Globe mee naar huis mocht nemen.

Voor wie geïnteresseerd is in de volledige lijst van winnaars<

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2375561

Awesome film, awesome Tarantino, maar doordat Django mijn lievelingsfilm is waren mijn verwachtingen misschien wat te hoog...

Hij valt te beschrijven met deze wiskundige formule. RD = Reservoir Dogs, DU = Django Unchained.

bZh19a9.png

Django Unchained toppen ging sowieso moeilijk zijn, maar The Hateful Eight blijft wel een topper.

Mijn broer heeft tickets gewonnen voor de Belgische avant-première van The Revenant. Uiteraard net wanneer ik niet mee kan irri.gif

Geplaatst:
comment_2375710

Ik ben momenteel bezig met alle James Bondfilms in volgorde te kijken, elke dag eentje. Heb net Goldfinger gezien. Welke Bondfilm en -acteur vinden jullie de beste?

Geplaatst:
comment_2375725

Pierce Brosnan, waarschijnlijk puur om nostalgische gevoelens :puh: Ik denk dat ik onderhand wel minstens één film heb gezien met elke James Bond die er al is geweest. Sean Connery zou ik op een tweede plek zetten, denk ik.

Geplaatst:
comment_2376893

Roger Moore, maar dat is toch vooral omdat ik sowieso degenen waar hij in speelde beter vind dan de recentere. Heerlijk om te zien hoe "futuristisch" ze sommige dingen maakten.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2378666

Ik heb net de tweede en laatste James Bondfilm gezien met Timothy Dalton, en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van zijn vertolking. Ik had een van zijn films heel lang geleden al eens gezien, en ik had er geen goede mening over, maar nu ben ik van gedachte veranderd. Na de zeven Roger Moore-films, die eerder een komische Bond toonden, was het een verademing om eens een serieuze 007 te zien. Bij Dalton heb je echt het gevoel dat je naar een spionfilm kijkt, in tegenstelling tot Moore, en dan vooral in The Living Daylights, wat op dit moment een van mijn favoriete Bondfilms is. Jammer dat Dalton het bij twee films liet, want ik had hem graag meer aan het werk gezien als James Bond.

• 1 maand later...
  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.