Jump to content
Geplaatst:
comment_2335982

Idee is simpel: vraag degene onder je of iemand ooit "iets" gedaan heeft in SA. Als het antwoord nee is, geef je diegene duidelijk wat inspiratie. :puh: Voor "iets" moet uiteraard een (leuke) actie ingevuld worden.

Wat het antwoord ook is; de volgende stelt dan een nieuwe vraag.

Ik trap af:

Heb je ooit voor de lol CJ keer op keer laten kotsen door teveel te eten?

• Reacties 136
  • Bezichtigingen 17.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2349383

Ja, meerdere malen zelfs. :)

Heb je ooit 'n speciale voertuig* gevonden in SA?

* Speciale voertuigen zijn voornamelijk auto's, motors en luchtvoertuigen die bijv. Fire Proof, Explosion Proof, Bullet Proof, enzovoorts zijn.

Geplaatst:
comment_2349508

Ja, de witte Walton na de missie Madd Dogg, maar dat is dan ook wel het het enige.

Heb je wel eens geprobeerd de territory glitch uit te voeren door zo ver van de map af te vliegen/varen?

• 1 maand later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2361006

Maar natuurlijk :Y Iedere keer dat het landen op LV Strip of een andere lange straat zou lukken, niet altijd, maar soms wel.. :cab:

Heb jij ooit Liberty City weten te bereiken via de Hidden Interiors Universe?

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2364850

Ik ben er niet zeker van, maar denk het wel. Ooit, 1 x.

Heb jij ooit geprobeerd meer territoria te verkrijgen op de kaart door zo ver mogelijk van San Andreas te vliegen?

Geplaatst:
comment_2365429

Jah zeker en wat kon je dan mensen vloeren en gelijkmaken met de grond <3

Vooral die high-kick die je bij de Martial Arts Gym kon leren was onwijs bruut.

Deze is wel random, maar heb je ooit gebruikgemaakt van de taxi en bij bestemming de chauffeur uit de taxi getrokken en hem omgelegd in de hoop je geld terug te zien?

:7

Kan volgens mij niet eens. Wel eens hetzelfde gedaan bij een prostituee. puh2.gif

Je hebt gelijk, wat stom :bonk:

Bewerkt: door FrankyFourFingers

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.