Jump to content
Geplaatst:
comment_1751532

L.A. Noire

Ontwikkelaar: Team Bondi

Uitgever: Rockstar Games

Genre: Actie en Avontuur

Platforms: Xbox 360 en Playstation 3

Aantal spelers: 1

Release: 20 mei 2011

Demo: Onbekend

lanoire12.th.jpg lanoire07.th.jpg lanoire06.th.jpg lanoire10.th.jpg lanoire05.th.jpg

lanoire01.th.jpg lanoire09.th.jpg lanoire11.th.jpg

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 484
  • Bezichtigingen 115.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1840376

Weet iemand hoe lang je ongeveer bezig bent met 'the naked city'? Want ik kan kiezen uit 60 euro en dan naked city erbij en 50 euro en geen naked city.. Wat adviseren jullie?

Waar koop jij hem dan? Ik heb hem op Bol.com besteld en daar is hij met en zonder "The Naked City" €59,99.

Geplaatst:
comment_1840625

Ja, maar dat is voor mij toch niet echt Free Roam, dat had je ook in Mafia II, voor mij is het meer dat je ook zijmissies kan doen, of met vrienden uitgaan zoals in GTA.

Geplaatst:
comment_1840645

ik heb een youtube gameplay video gezien, want het spel was 17 mei uit in Amerika enzo, en ik vroeg of er free roam was. hij antwoorde dat dat er inderdaad inzit. en ik denk dat dat ook echt kan als je de missies uitspeelt

Geplaatst:
comment_1840721

Tijdens zaken kun je gewoon vrij rondrijden met je auto, en dan kun je een soort van zijmissies spelen (denk aan bankovervallen).

OT: Ik heb hem besteld met 'The Naked City' erbij. En als je hem bij de Discovery Channel gameshop koopt, zit er een T-shirt bij, en een pak voor in-game.

Geplaatst:
comment_1840841

Ik heb hem en heb al 6 cases voltooid. En tot nu toe ben ik nog steeds blij met mijn aankoop. Graphics zijn overheerlijk mooi gedaan, het idee is goed uitgewerkt.. Perfect gewoon :)

Wel heb ik het soms moeilijk om te zeggen of de persoon liegt/dat ik twijfel. Als een persoon de waarheid spreekt heb ik het steeds correct :puh:

Geplaatst:
comment_1840919

Ik heb hem en heb al 6 cases voltooid. En tot nu toe ben ik nog steeds blij met mijn aankoop. Graphics zijn overheerlijk mooi gedaan, het idee is goed uitgewerkt.. Perfect gewoon :)

Wel heb ik het soms moeilijk om te zeggen of de persoon liegt/dat ik twijfel. Als een persoon de waarheid spreekt heb ik het steeds correct :puh:

En hoe lang heb je ongeveer over die cases gedaan?

Geplaatst:
comment_1840977

Jij drukt zeker gewoon elke keer op hij spreekt de waarheid :puh:

Nee, hoor :7

En hoe lang heb je ongeveer over die cases gedaan?

Ik heb nu 2 uur speeltijd. Straks ga ik er weer volop mee spelen :)

Vraag me af waar je hem hebt gehaald teka...

Gewoon in Brussel.. Het lijkt precies of je me niet gelooft :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.