Jump to content
Geplaatst:
comment_1751532

L.A. Noire

Ontwikkelaar: Team Bondi

Uitgever: Rockstar Games

Genre: Actie en Avontuur

Platforms: Xbox 360 en Playstation 3

Aantal spelers: 1

Release: 20 mei 2011

Demo: Onbekend

lanoire12.th.jpg lanoire07.th.jpg lanoire06.th.jpg lanoire10.th.jpg lanoire05.th.jpg

lanoire01.th.jpg lanoire09.th.jpg lanoire11.th.jpg

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 484
  • Bezichtigingen 115.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1843433

Waarom zitten zoveel mensen dit spel zo diehard uit te spelen in minder dan een week?

Geniet er nou toch is van, want wanneer je klaar bent zul je het spel toch nooit meer spelen.

Bewerkt: door End Of The Riot

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1847863

Ik heb zo'n hekel aan dat verkeer he. Steeds als je een kruispunt met hoge snelheid benaderd komt er iemand van links of rechts, die makkelijk door kan rijden, die gaat stilstaan MIDDEN op het kruispunt. Zwaar irritant.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1852712

Ik heb zo'n hekel aan dat verkeer he. Steeds als je een kruispunt met hoge snelheid benaderd komt er iemand van links of rechts, die makkelijk door kan rijden, die gaat stilstaan MIDDEN op het kruispunt. Zwaar irritant.

Haha, bij mij kan ik er net nog langs. De ene keer raak ik de andere auto een beetje. Soms gaat het net goed. Maar het is inderdaad wel zwaar irritant.

Geplaatst:
comment_1852847
Noteworthy changes and fixes include:

Implemented a handful of physics changes to prevent floating, falling and traveling outside the map

Improved crash handling

Fixed an issue where a clean installation interrupted by a Title Update would still show a "game data is corrupt and is being repaired" message (PS3 only)

Fixed an issue that prevented players from getting beyond Rank 19 in certain instances

Fixed an issue where case objectives might not appear in the notebook after replaying cases

Wou even weten hoe het was.. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.