Geplaatst: 7 september 20159 jaren comment_2337477 Terwijl ik bezig was met een andere mod en bezig wat met testen kwam ik op het idee voor een transformers mod. Voorlopig heb ik nog harstikke veel te doen en werkt het bij lange na nog niet naar behoren. Maar toch de belangrijkste stap is gezet een model ingame krijgen.
Geplaatst: 8 september 20159 jaren comment_2337667 Daar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad. Zelf model gemaakt? Of puur scripting enz?
Geplaatst: 8 september 20159 jaren Auteur comment_2337777 Voor de duidelijkheid het model is van The interwebz afgehaald. Voorlopig kan je nog helemaal niks met het model behalve dan rondlopen gezien ik het heb ingesteld als wapen. Waar het eigenlijk meer omgaat is de mogelijkheid om Custom models in Gta V te krijgen. Wat makkelijker gezegd is dan gedaan.
Geplaatst: 9 september 20159 jaren comment_2337952 Geloof ik gelijk Was ook puur uit interesse. Ingesteld als wapen?
Terwijl ik bezig was met een andere mod en bezig wat met testen kwam ik op het idee voor een transformers mod.
Voorlopig heb ik nog harstikke veel te doen en werkt het bij lange na nog niet naar behoren.
Maar toch de belangrijkste stap is gezet een model ingame krijgen.