Jump to content
Geplaatst:
comment_2339118

Pokemon Go

Ontwikkelaar: Niantic, Inc.

Uitgever: The Pokémon Company

Genre: Simulatie

Platforms: iOS, Android

Aantal spelers: N.B.

Release: 2016

Demo: N.B.

(Ik zit op me mobiel dus het template houden jullie tegoed)

Wie is er nog meer zo enthousiast over deze game?

• Reacties 200
  • Bezichtigingen 12.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2406402

Thx Nicky! Ik wil graag een bulbasaur, vandaar 2 km eggs. Bij 10km had ik het geluk van Eevee, die in de buurt van mijn huis redelijk makkelijk te vangen zijn...

You're welcome!

Lol, ze zijn zelf gekomen met hun Pikachu paal :7

Bij de Nijmeegse Vierdaagsefeesten hadden ze iets wat nóg beter was! Ik heb er nu eentje in me kamer staan haha

Untitled-2.jpg?itok=I82Q5F-8

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2407553

Sinds vandaag of gister hebben we er ook een buddy bij. Uiteraard meteen mijn start charmander gekozen, maar weet iemand of het wel zin heeft om mijn starter up te graden en te evolven? Mijn start charmander is maar CP12, maar wel 14.31kg (XL) en 0.76m (XL). Met de appraisal optie kon ik zien dat zijn hoogste quality HP is en die is gelijk aan attack en defense. Verder zijn de stats 'noticeably trending' naar het positieve en de grootte is kolossaal. Dus ik zat te denken dat starters pokemon per definitie sterker zijn dan alle andere pokemon, maar het kost veel tijd, stardust en candy om hem zo sterk te maken.

Bewerkt: door Bierbuikje

Geplaatst:
comment_2407589

Ondertussen is mijn Pidgeot 642 cp. Eindhoven word echt gereflecteerd als stad in het spel, met eindeloze aantallen kutduiven, ratten en vleermuizen :cab: Denk dat ik wel 25 pidgeys ving gisteren.

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.