Jump to content
Geplaatst:
comment_2339118

Pokemon Go

Ontwikkelaar: Niantic, Inc.

Uitgever: The Pokémon Company

Genre: Simulatie

Platforms: iOS, Android

Aantal spelers: N.B.

Release: 2016

Demo: N.B.

(Ik zit op me mobiel dus het template houden jullie tegoed)

Wie is er nog meer zo enthousiast over deze game?

• Reacties 200
  • Bezichtigingen 12.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2402794

Ik heb opzich al leuke Pokémon. Hieronder een aantal.

• Raticate (CP214, CP95)
  • Pidgeotte (CP169, CP168)
  • Jigglypuff (CP120)
  • Rattata (CP73)
  • Psyduck (CP70)
  • Staryu (CP67)
  • Goldeen (CP63)
  • Koffing (CP47)
  • Drowzee (CP45)
  • Dratini (CP40)
  • Shellder (CP32)
  • Horsea (CP32)
  • Kakuna (CP29)
  • Spearow (CP28)
  • Clefairy (CP14)
  • Poliwag (CP10)
  • Charmander (CP12)
  • Magikarp (CP10)
  • Weedle (CP10)

Geplaatst:
comment_2402808

Zo eerste pokemon in een Gym gegooid :D. Elke pokemon in een gym levert 10 coins en 500 stardust op per 23 uur :D.

Ohja tip: lever je dubbele pokemons in (transfer) daar krijg je dan candy voor terug :D

Geplaatst:
comment_2402838

Iemand die me even op weg kan helpen? Als ik het goed heb, moet je in real life rondlopen om zo Pokémons te vangen, klopt dit?

Klopt helemaal. Overal waar je komt kunnen Pokémon zitten. Je telefoon zal trillen en de Pokémon zal verschijnen op de kaart. Je kunt dan met je camera zien waar hij zit. Daarnaast moet je een Pokéball op zijn kop gooien om 'm te vangen. Onderweg kom je ook Pokéstops (belangrijke plaatsen in real life) tegen, welke Pokéballs en meer accessoires kunnen opleveren. Ten slotte kom je op plaatsen gyms tegen waarin je moet vechten. Dit alles levert van alles op :)

Geplaatst:
comment_2402844
Klopt helemaal. Overal waar je komt kunnen Pokémon zitten. Je telefoon zal trillen en de Pokémon zal verschijnen op de kaart. Je kunt dan met je camera zien waar hij zit. Daarnaast moet je een Pokéball op zijn kop gooien om 'm te vangen. Onderweg kom je ook Pokéstops (belangrijke plaatsen in real life) tegen, welke Pokéballs en meer accessoires kunnen opleveren. Ten slotte kom je op plaatsen gyms tegen waarin je moet vechten. Dit alles levert van alles op smile3.gif

Je moet dus de app eigenlijk constant in de achtergrond laten runnen?
Geplaatst:
comment_2402846
Klopt helemaal. Overal waar je komt kunnen Pokémon zitten. Je telefoon zal trillen en de Pokémon zal verschijnen op de kaart. Je kunt dan met je camera zien waar hij zit. Daarnaast moet je een Pokéball op zijn kop gooien om 'm te vangen. Onderweg kom je ook Pokéstops (belangrijke plaatsen in real life) tegen, welke Pokéballs en meer accessoires kunnen opleveren. Ten slotte kom je op plaatsen gyms tegen waarin je moet vechten. Dit alles levert van alles op smile3.gif

Je moet dus de app eigenlijk constant in de achtergrond laten runnen?

Naja in de achtergrond werk het nog niet helemaal lekker, maar in principe al kijkend naar je telefoon rondjes lopen. Dan loop je gewoon over de map als ware en zie je op random plekken wel wat verschijnen. Er is ene optie dat je scherm uit gaat als je je telefoon op de kop hebt, maar de app blijft actief zeg maar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.