Jump to content
Geplaatst:
comment_2339118

Pokemon Go

Ontwikkelaar: Niantic, Inc.

Uitgever: The Pokémon Company

Genre: Simulatie

Platforms: iOS, Android

Aantal spelers: N.B.

Release: 2016

Demo: N.B.

(Ik zit op me mobiel dus het template houden jullie tegoed)

Wie is er nog meer zo enthousiast over deze game?

• Reacties 200
  • Bezichtigingen 12.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2403533

Je moet de foto draaien, dwz: een flinke swipe naar links of rechts over het plaatje, waarna er een aantal items tevoorschijn komen. Een nogal zinloze gimmick als je het mij vraagt, maar dus wel vereist om je rewards te claimen.

Geplaatst:
comment_2403566

Daar heb ik al meer verhalen over gelezen ja. Pokemon Go spelers worden gelokt met lures en dan gezakkenrolt als ze alleen zijn. Dus net als vroeger geldt dat je niet alleen de weg op mag bij nacht. :puh:

Geplaatst:
comment_2403581

Hoe komen al die figuren bij een gym toch aan Pokémon van 1200cp? Er is een zo'n kerel in de stad die bij iedere gym wel te vinden is met 1000+ Pokémon.

Naarmate je zelf hoger level wordt kom je ook hogere lvl pokemons tegen, en misschien heeft die persoon wel juist die pokemon extra sterk gemaakt(met die stardust). Mijn hoogste is 160cp ofzo :7

Geplaatst:
comment_2403582

Dit spel heeft wel een pay2win aspect, maar toch niet zo sterk dat je kunt binnenblijven. ie echt wil winnen, moet toch nog zijn schoenen aantrekken en naar buiten gaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.