Geplaatst: 13 september 20159 jaren comment_2339641 Hallo Designers, Zou iemand deze kunnen verkleinen zodat ik ze op dit forum kan gebruiken als avatar/signature? Graag dezelfde afmetingen als mijn huidige avatar en signature. Ik wil dat dit mijn avatar gaat worden. Dit mijn signature. Alvast bedankt, Noretz Bewerkt: 13 september 20159 jaren door Noretz
Geplaatst: 14 september 20159 jaren comment_2339739 @Nick, lijkt me vooral veel experimenteren met de clonestamp, en selection/fill optie. Zo zou ik het gedaan hebben denk ik. Say what? :o Ik ga wel even een tut bekijken op YouTube. @Noretz: Tuurlijk, gebruik die van Tekaloca maar. Geen probleem. Bewerkt: 14 september 20159 jaren door NickOwnage
Geplaatst: 14 september 20159 jaren comment_2339763 Hoe heb je dat gedaan, Teka? Dat zou ik wel graag willen weten. Is daar een handig trucje voor? Het is volgens mij een andere afbeelding. Exact. Met de foto uit de hoofdtekst kun je hem niet net krijgen in 500x150, tenzij je de zijkanten kunt vullen met andere zooi natuurlijk. Gewoon even een grotere alternatief zoeken en je bent klaar Doe ik ook met mijn ava's.
Hallo Designers,
Zou iemand deze kunnen verkleinen zodat ik ze op dit forum kan gebruiken als avatar/signature?
Graag dezelfde afmetingen als mijn huidige avatar en signature.
Ik wil dat dit mijn avatar gaat worden.
Dit mijn signature.
Alvast bedankt,
Noretz
Bewerkt: door Noretz