Geplaatst: 18 september 20159 jaren comment_2341071 Hallo allemaal Ik kom tot de ontdekking dat me geluid in GTAV weg is Hoe kan dat en wat kan ik er aan doen dat het weer terug komt Geluid van alleen de radio doet het nog voor de rest is alle geluid weg Auto Guns Police Praten TV in de safe house Gewoon alleen de radio doet het in de auto Alvast bedankt
Geplaatst: 18 september 20159 jaren comment_2341100 Wellicht is het een optie om je TV / PS3 kortstondig uit te zetten, èn nadien weer aan. Ik had dit desbetreffende probleemgeval ook toen de Heist-update net uit was. Ik deed destijds exact hetzelfde wat hier boven beschreven stond, en het werkte zelfs. Proberen dus! Bewerkt: 18 september 20159 jaren door .PhoeniX.
Geplaatst: 18 september 20159 jaren Auteur comment_2341109 Ik heb wel gewoon geluid op me tv dat is niet het probleem Maar ik zal het eens proberen wat u zegt
Geplaatst: 18 september 20159 jaren comment_2341138 Al bij de ingame audio-instellingen gekeken of er geen balkjes of zo verschoven zijn?
Geplaatst: 18 september 20159 jaren Auteur comment_2341140 Ik heb alles op default of hoe dat ook mag heten gezet
Hallo allemaal
Ik kom tot de ontdekking dat me geluid in GTAV weg is
Hoe kan dat en wat kan ik er aan doen dat het weer terug komt
Geluid van alleen de radio doet het nog voor de rest is alle geluid weg
Auto
Guns
Police
Praten
TV in de safe house
Gewoon alleen de radio doet het in de auto
Alvast bedankt