Jump to content
Geplaatst:
comment_1822112

[table=header]5259246e0391f678a53cb75970e92f95.png|Max Payne 3

|Uitgever / Ontwikkelaar: Rockstar Games

|Uitgavedatum: TBA

|Genre: Other Shooters

|Spelers: Onbekend

|Ook beschikbaar voor: PS3, XBOX 360

|Adviesleeftijd: Onbekend

|Website: www.rockstargames.com/maxpayne3[/table]

Spelinformatie

The gritty and action-packed Max Payne series returns for a third iteration.

Spelvideo

This is an unofficial teaser trailer supplied by unofficial means to supply all of you with some fairly official pain.

video_length.png 0:33

Systeemeisen

Er zijn op het moment geen systeemeisen voor dit spel beschikbaar.

Spelinfo en media © Rockstar Games. Spelinformatie door Metacritic.com.

Alle andere merken, handelsmerken en logo's zijn eigendom van hun rechthebbende eigenaren. Alle rechten voorbehouden.

Bekijk Max Payne 3 op Flitskikker InfoTool Online.

Max Payne 3 is al een paar keer uitgesteld en de daadwerkelijke release date ervan is verdwenen. Deze game was dus bijna voor dood verklaard. Vanochtend heeft Rockstar uit het niets ineens twee nieuwe screenshots van Max Payne 3 getweet met de boodschap, hij komt eraan!

http://twitter.com/#!/RockstarGames/status/53094164606365696

Bron: http://www.gamekings.tv/nieuws/max-payne-3-nieuwe-screenshots/

Een Rockstar game, en voor de PC, daar ga ik dus wel even naar kijken. :)

(Ik heb de vorige delen niet gespeeld.)

Wat vinden jullie?

Bewerkt: door Visser23
400 topics samengevoegd

• Reacties 216
  • Bezichtigingen 103.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2056339

Daarom droppen ze ook zo snel in prijs, veel spelers denken er zo over.

Ik heb de game ook sinds een tijdje, voor een prikkie 2e hands. :tu: Gister voor het eerst de multiplayer gedaan, man wat een kick de eerste keer dat je een melee kill pakt terwijl de ander in slo-mo al schietend op je af duikt. Ik snap echter nog geen fluit van alle termen in de game, en de singleplayer ben ik nog niet verder gekomen dan Chapter I. Hopelijk deze zomermaanden wat tijd voor.

Geplaatst:
comment_2058879

Ik heb een probleem, en dat is dat max payne 3 niet meer wilt starten op mijn iMac. Ik heb mijn mac al geüpdated en opnieuw opgestart.

Helaas helpt dit niet. Ik baal hier erg van. Hoe los ik dit op?

Geplaatst:
comment_2059067

Die had ik al gezien, maar dat is niet mijn probleem. Het probleem is dat ik niet eens iets te zien krijg van max payne 3.

Ik zie hoogstens het icoontje in de dock springen, maar dan verdwijnt die ook. Ik zie niet eens een laadscherm.

Geplaatst:
comment_2060445

Hallo beste leden ik heb een vraag over mp3

Ik zie mensen met een soort van astronauten pak die veel damage kunnen verdragen

en mijn vraag is hoe speel je zo een astronauten pak vrij of moet je dan een dlc kopen

Norik

Geplaatst:
comment_2060538

Uh nee :7 Dit is een Bomb Suit en die zit in de Hostage Negotiation pack die je kan downloaden via de PSN/Xbox live store. En ze komen niet voor in de singleplayer. Dat zijn gewoon Elite versies van de Cracha Preto en de UFE.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti

• 3 maanden later...
  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.