Jump to content
Geplaatst:
comment_1822112

[table=header]5259246e0391f678a53cb75970e92f95.png|Max Payne 3

|Uitgever / Ontwikkelaar: Rockstar Games

|Uitgavedatum: TBA

|Genre: Other Shooters

|Spelers: Onbekend

|Ook beschikbaar voor: PS3, XBOX 360

|Adviesleeftijd: Onbekend

|Website: www.rockstargames.com/maxpayne3[/table]

Spelinformatie

The gritty and action-packed Max Payne series returns for a third iteration.

Spelvideo

This is an unofficial teaser trailer supplied by unofficial means to supply all of you with some fairly official pain.

video_length.png 0:33

Systeemeisen

Er zijn op het moment geen systeemeisen voor dit spel beschikbaar.

Spelinfo en media © Rockstar Games. Spelinformatie door Metacritic.com.

Alle andere merken, handelsmerken en logo's zijn eigendom van hun rechthebbende eigenaren. Alle rechten voorbehouden.

Bekijk Max Payne 3 op Flitskikker InfoTool Online.

Max Payne 3 is al een paar keer uitgesteld en de daadwerkelijke release date ervan is verdwenen. Deze game was dus bijna voor dood verklaard. Vanochtend heeft Rockstar uit het niets ineens twee nieuwe screenshots van Max Payne 3 getweet met de boodschap, hij komt eraan!

http://twitter.com/#!/RockstarGames/status/53094164606365696

Bron: http://www.gamekings.tv/nieuws/max-payne-3-nieuwe-screenshots/

Een Rockstar game, en voor de PC, daar ga ik dus wel even naar kijken. :)

(Ik heb de vorige delen niet gespeeld.)

Wat vinden jullie?

Bewerkt: door Visser23
400 topics samengevoegd

• Reacties 216
  • Bezichtigingen 103k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1882264

Erg mooi die screenshots en het interview. Deze game ga ik zeker in de gaten houden, heb de vorige twee delen wel eens gespeeld maar niet echt heel fanatiek. Zit er over na te denken om ze toch maar even aan te schaffen voor de PS2, vond met name de bullettime optie altijd erg gaaf. Ben benieuwd naar gameplay video's van deeltje drie, ook de multiplayer mogelijkheid lijkt me een leuke toevoeging.

Geplaatst:
comment_1882269

Ik denk dat dat wel goed zal zitten, de multiplayer ondersteunt immers clans. Het is wachten op de eerste info, screens en video's tot we er een oordeel over kunnen geven.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1884918

ziet er erg mooi uit... ik vraag me af hoe ze nu de game gaan neerzetten, nog steeds 1 story 1 way to go... of misschien toch meerdere wegen ( dat je zelf ook invloed heb op het verhaal )

bijde zal ik wel mooi vinden, zolang het verhaal en de sfeer maar sterk blijft :Y

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1888749

Deze game ga is sowieso aanschaffen. De recensies en previews zijn allemaal erg goed en de graphics zien er prachtig uit. Ook vet dat het zich Sao Paulo afspeelt.

Het is alleen bekend dat het in de lente van 2012 uitkomt toch?

Geplaatst:
comment_1889003

Deze game ga is sowieso aanschaffen. De recensies en previews zijn allemaal erg goed en de graphics zien er prachtig uit. Ook vet dat het zich Sao Paulo afspeelt.

Het is alleen bekend dat het in de lente van 2012 uitkomt toch?

Maart 2012 bron

voor de rest is er inderdaad nog niet veel meer over bekend, dan dat hier staat ^_^

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1892015

Nieuwe Max Payne 3 screenshots !

maxpayne3screens_102911153.jpg

Certain areas of the environment will trigger a special Bullet Time® sequence, allowing Max to unleash even more devastation on his foes.

maxpayne3screens_102911139.jpg

In Max Payne 3, every bullet is individually modeled allowing for Bullet Time precision during intense battles.

maxpayne3screens_102911152.jpg

Enemies will react dynamically to injuries as they’re inflicted.

maxpayne3screens_102911144.jpg

Max reaches out to brace himself during his signature shoot-dodge maneuver, thanks to advancements in Natural Motion's Euphoria character behavior system.

bron: http://www.rockstargames.com/newswire/article/19441/new-max-payne-3-screenshots.html

Ziet er allemaal weer mooi uit :tu:

Bewerkt: door TekaLoca

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.