Jump to content
Geplaatst:
comment_1822112

[table=header]5259246e0391f678a53cb75970e92f95.png|Max Payne 3

|Uitgever / Ontwikkelaar: Rockstar Games

|Uitgavedatum: TBA

|Genre: Other Shooters

|Spelers: Onbekend

|Ook beschikbaar voor: PS3, XBOX 360

|Adviesleeftijd: Onbekend

|Website: www.rockstargames.com/maxpayne3[/table]

Spelinformatie

The gritty and action-packed Max Payne series returns for a third iteration.

Spelvideo

This is an unofficial teaser trailer supplied by unofficial means to supply all of you with some fairly official pain.

video_length.png 0:33

Systeemeisen

Er zijn op het moment geen systeemeisen voor dit spel beschikbaar.

Spelinfo en media © Rockstar Games. Spelinformatie door Metacritic.com.

Alle andere merken, handelsmerken en logo's zijn eigendom van hun rechthebbende eigenaren. Alle rechten voorbehouden.

Bekijk Max Payne 3 op Flitskikker InfoTool Online.

Max Payne 3 is al een paar keer uitgesteld en de daadwerkelijke release date ervan is verdwenen. Deze game was dus bijna voor dood verklaard. Vanochtend heeft Rockstar uit het niets ineens twee nieuwe screenshots van Max Payne 3 getweet met de boodschap, hij komt eraan!

http://twitter.com/#!/RockstarGames/status/53094164606365696

Bron: http://www.gamekings.tv/nieuws/max-payne-3-nieuwe-screenshots/

Een Rockstar game, en voor de PC, daar ga ik dus wel even naar kijken. :)

(Ik heb de vorige delen niet gespeeld.)

Wat vinden jullie?

Bewerkt: door Visser23
400 topics samengevoegd

• Reacties 216
  • Bezichtigingen 103k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1913287

Moet je Max Payne 1 & 2 ook hebben gespeeld als je het verhaal wilt begrijpen of is dat niet bekend? Ik zit te twijfelen om Max Payne 3 te gaan kopen. Ik ga morgen misschien Battlefield 3 halen. En heb de eerste tijd nog andere dingen die ik moet kopen. Maar Max Payne ziet er ook erg vet uit! :tu:

Geplaatst:
comment_1913313

Er zullen vast en zeker wel flashbacks zijn. Ik geloof dat je ook nog een stukje in het verleden speelt, dus wanneer je nog een agent in New York bent.

Dus ik denk dat het wel handig is als je een beetje weet waar het overgaat. ;)

Bewerkt: door PrioXCoMBo

Geplaatst:
comment_1913743

Er zijn nieuwe screenshots van Max Payne 3 vrijgegeven.

Verder vind ik Max Payne wel een fantastische game, maar ik ben niet zo voor pure shooters. GTA is de enige game die mij echt kan bekoren.

Geplaatst:
comment_1913752

Er zullen vast en zeker wel flashbacks zijn. Ik geloof dat je ook nog een stukje in het verleden speelt, dus wanneer je nog een agent in New York bent.

Dus ik denk dat het wel handig is als je een beetje weet waar het overgaat. ;)

Dat is het begin van de game, die zich nog gewoon in de oude vertrouwde Max Payne stijl afspeelt in een nieuw jasje. Wat de rest van de game breng kwa sfeer in onder andere zuid-amerika moet ik nog zien, maar aangezien Rockstar de game weer ontwikkelt heb ik goede hoop.

Bewerkt: door Sjaakswabber

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1923912

Wat ik wel grapig vind, Max Payne in het spel, is gemaakt naar het uiterlijk van James McCaffrey, in 2008, toen een film over gemaakt is, zij volgens mij een schrijver, dat toen hij het spel gespeeld had, gelijk de gene die Max in die film speelde als speler voor hem. Waarschijnlijk iemand over het hoofd gezien...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.