Jump to content
Geplaatst:
comment_1822112

[table=header]5259246e0391f678a53cb75970e92f95.png|Max Payne 3

|Uitgever / Ontwikkelaar: Rockstar Games

|Uitgavedatum: TBA

|Genre: Other Shooters

|Spelers: Onbekend

|Ook beschikbaar voor: PS3, XBOX 360

|Adviesleeftijd: Onbekend

|Website: www.rockstargames.com/maxpayne3[/table]

Spelinformatie

The gritty and action-packed Max Payne series returns for a third iteration.

Spelvideo

This is an unofficial teaser trailer supplied by unofficial means to supply all of you with some fairly official pain.

video_length.png 0:33

Systeemeisen

Er zijn op het moment geen systeemeisen voor dit spel beschikbaar.

Spelinfo en media © Rockstar Games. Spelinformatie door Metacritic.com.

Alle andere merken, handelsmerken en logo's zijn eigendom van hun rechthebbende eigenaren. Alle rechten voorbehouden.

Bekijk Max Payne 3 op Flitskikker InfoTool Online.

Max Payne 3 is al een paar keer uitgesteld en de daadwerkelijke release date ervan is verdwenen. Deze game was dus bijna voor dood verklaard. Vanochtend heeft Rockstar uit het niets ineens twee nieuwe screenshots van Max Payne 3 getweet met de boodschap, hij komt eraan!

http://twitter.com/#!/RockstarGames/status/53094164606365696

Bron: http://www.gamekings.tv/nieuws/max-payne-3-nieuwe-screenshots/

Een Rockstar game, en voor de PC, daar ga ik dus wel even naar kijken. :)

(Ik heb de vorige delen niet gespeeld.)

Wat vinden jullie?

Bewerkt: door Visser23
400 topics samengevoegd

• Reacties 216
  • Bezichtigingen 103k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1943724

Ik denk dat ik de game toch ga halen, aangezien ik hij me toch wel héél vet lijkt.

Nu ben ik alleen enorm aan het twijfelen of ik hem moet kopen voor de PS3 of voor de PC. Ik heb games zoals GTA: IV en James Bond: Quantum of Solace op de PS3 gespeeld, en games zoals GTA: San Andreas weer op de PC. Het lijkt me fijner om gewoon met je muis te kunnen richten, maar toch twijfel ik. M'n PS3 staat trouwens ook gewoon op mn PC-monitor (beeldscherm) aangesloten, dus ik zou met beide consoles op hetzelfde scherm spelen. Wat zeggen jullie: moet ik hem kopen voor de PC of voor de PS3?

Er word bij het begin van Max Payne 3 vragen gestelt over hoe je de instellingen van de game wilt hebben, je kan ook het automatisch richten uit zetten. Dan voelt de game een klein beetje meer als een PC versie, wat ik niet aan raad trouwens als je Max Payne 3 voor de eerste keer uit speelt.

Geplaatst:
comment_1944198

Hard zuigt echt. Ik zit vast bij een level waar ze allemaal molotov's gooien. Ze zeggen hoe vaker je dood gaat op een checkpoint hoe meer ammo en painkillers je krijgt. Nou toen ik eraan begon had ik er 2 en na 30x dood te zijn gegaan heeft het systeem alles eruit gegooid, dus nu is het helemaal onmogelijk. Dan maar het level opnieuw. :duh:

Geplaatst:
comment_1944262

Dat is zeker het boot level waar in je Fabiana moet achter volgen en de vijanden om je heen plus de molotov cocktails moet neer schieten

, dat level vond ik zelf niet zo moeilijk. Maar op hard is de game een totaal andere ervaring blijkt, ik ben geen een keer dood gegaan op normal in dat level.

Geplaatst:
comment_1945571

Zo midden vorige week Max Payne 3 voor de tweede keer uitgespeeld, als je de game voor de tweede keer doet weet je waar alle vijanden zitten. En gebruik je vaker bullet time, voor de tweede keer vind ik het kwa gameplay leuker om te spelen. De eerste keer blijft geweldig om het verhaal te beleven natuurlijk.

Geplaatst:
comment_1946203

ik heb net max payne 3 gekocht en geinstalleerd. als ik hem wil opstarten dan komt eerst het update schermpje omhooog en als die zich realiseerd dat er geen nieuwe updates zijn gaat het beeld op zwart en dat blijft het dan ook. als ik dan taakbeheer opstart staat er dat het niet reageerd. ik heb met de flitskikker tool gecheckt of ik de reqs had en die heb ik allemaal. weet iemand wat nu het probleem is en hoe ik het oplos? ik vind het nu een beetje zonde van mijn €45

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.