Jump to content
Geplaatst:
comment_1822112

[table=header]5259246e0391f678a53cb75970e92f95.png|Max Payne 3

|Uitgever / Ontwikkelaar: Rockstar Games

|Uitgavedatum: TBA

|Genre: Other Shooters

|Spelers: Onbekend

|Ook beschikbaar voor: PS3, XBOX 360

|Adviesleeftijd: Onbekend

|Website: www.rockstargames.com/maxpayne3[/table]

Spelinformatie

The gritty and action-packed Max Payne series returns for a third iteration.

Spelvideo

This is an unofficial teaser trailer supplied by unofficial means to supply all of you with some fairly official pain.

video_length.png 0:33

Systeemeisen

Er zijn op het moment geen systeemeisen voor dit spel beschikbaar.

Spelinfo en media © Rockstar Games. Spelinformatie door Metacritic.com.

Alle andere merken, handelsmerken en logo's zijn eigendom van hun rechthebbende eigenaren. Alle rechten voorbehouden.

Bekijk Max Payne 3 op Flitskikker InfoTool Online.

Max Payne 3 is al een paar keer uitgesteld en de daadwerkelijke release date ervan is verdwenen. Deze game was dus bijna voor dood verklaard. Vanochtend heeft Rockstar uit het niets ineens twee nieuwe screenshots van Max Payne 3 getweet met de boodschap, hij komt eraan!

http://twitter.com/#!/RockstarGames/status/53094164606365696

Bron: http://www.gamekings.tv/nieuws/max-payne-3-nieuwe-screenshots/

Een Rockstar game, en voor de PC, daar ga ik dus wel even naar kijken. :)

(Ik heb de vorige delen niet gespeeld.)

Wat vinden jullie?

Bewerkt: door Visser23
400 topics samengevoegd

• Reacties 216
  • Bezichtigingen 103k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1947216

Ik heb (wellicht) goed nieuws voor je: Rockstar Games heeft vandaag een patch uitgebracht die je probleem misschien verhelpt. Het heeft in ieder geval al mijn problemen verholpen en ik kan nu gewoon spelen. Klik voor informatie over de patch. Je kan de patch gewoon downloaden door je game op te starten, ik hoop dat daarmee je problemen verholpen worden. :)

Geplaatst:
comment_1947389

Hallo, als ik zeg maar met me gta ic eflc in een gebouw of een safehouse zit dan krijg ik zwart beeld. Kan iemand mij hiermee helpen?

Beetje offtopic he. Hiervoor moet je zelf een topic aanmaken in GTA IV techische hulp.

Waar zit die tecnische hulp dan? En trouwens, het probleem is al opgelost.

Geplaatst:
comment_1947391

Hallo, als ik zeg maar met me gta ic eflc in een gebouw of een safehouse zit dan krijg ik zwart beeld. Kan iemand mij hiermee helpen?

Beetje offtopic he. Hiervoor moet je zelf een topic aanmaken in GTA IV techische hulp.

Waar zit die tecnische hulp dan? En trouwens, het probleem is al opgelost.

Moet je hier kijken!

Geplaatst:
comment_1947704

Ik vind Max Payne 3 een slechte game... kane&lynch rubbish :ch:

May the old Max rest in peace...

:o hoe durf je!?!

MP3 was geweldig

Niet helemaal het zelfde als MP1/2 maar gewoon een sterke game!

Geplaatst:
comment_1947867

Ik heb hem liggen, en het probleem bij mij was dat hij bij het beginscherm niks deed. Het was gewoon een kwestie om op HOME te drukken en in te loggen in Rockstar Social Club. Dit heb jij waarschijnlijk niet. Misschien eerst even updaten. Dit zou kunnen helpen, want de updates krijg je erbij of kun je downloaden op de Rockstar site denk ik.

Updates heeft 'ie al gedaan, en ik heb alles op deze pagina ook al gedaan, maar niets helpt. Het vreemde is dat het Social Club-ding wel verschijnt als ik Max Payne in Safe Mode run. Probleem is dan dat ik met een verklein schermpje moet spelen, en dat haat ik. :puh:

Klein schermpje krijg je niet groter? Als ik hem klein heb druk ik gewoon paar keer en wordt het scherm vanzelf groter. Heb je een goede PC of laptop?

Geplaatst:
comment_1947887

probeer hem in de offline modus op te starten, misschien pakt ie hem dan wel ( gewoon internet uitploffen en de offline modus klikken :puh: ) eerste keer werkte het updaten bij mij ook niet helemaal lekker

Geplaatst:
comment_1948082

Ik vind Max Payne 3 een slechte game... kane&lynch rubbish :ch:

May the old Max rest in peace...

Dat meen je niet hoe kan je deze game nou rubbish noemen :7 , Max Payne 3 is kanshebber beste game van het jaar 2012. Ik heb nog nooit zo'n goed verhaal in een game gezien als bij Max Payne 3, nu Bioshock Infinite uitgesteld is naar 2013 maakt Max Payne 3 een grote kans om bij mij op nummer 1 te komen. De enige die er wat mij betreft tegen op kan is The Last Of Us, maar die is alleen voor de PS3. Dus zal Max Payne 3 toch wat meer geliefd worden door het publiek.

Bewerkt: door Sjaakswabber

Geplaatst:
comment_1948283

Zie je? Alweer problemen met die stomme computers. Koop toch gewoon een xbox 360 of een playstation 3. Dan heb je dat gezeik niet. knipoog.gif Disc erin en spelen maar. :D

Geplaatst:
comment_1948286

Zie je? Alweer problemen met die stomme computers. Koop toch gewoon een xbox 360 of een playstation 3. Dan heb je dat gezeik niet. knipoog.gif Disc erin en spelen maar. :D

Wat is dat nou weer voor stomme opmerking? :duh: Je weet toch dat de PC 100x beter is dan die console's? ....

Sorry voor offtopic!

Geplaatst:
comment_1948297

no-shit-sherlock.jpg

Sorry voor deze offtopic post, maat wat GTAKevin023 post is gewoon complete onzin! Als je een goede PC hebt, kun je zelf meer FPS halen dan een console. Bovendien kunnen sommigen de besturing van een PC fijner vinden! En je moet ook altijd game data installeren bij de PS3!

Ontopic: Ik heb hem zelf op de PC (Een nieuwe), en die werkt prima zonder problemen! thumbsup2.gif

Bewerkt: door Sammie_GTA

Geplaatst:
comment_1948309

Ik heb een PS3, maar ook een gloednieuwe PC en vanwege de geweldige PC-graphics en het richten met de muis heb ik hem voor de PC gehaald. En ik moet zeggen, ondanks de problemen heb ik daar geen spijt van, de graphics zijn adembenemend. PC-gaming is naar mijn mening stukken beter dan PS3, alhoewel dat verschilt per game. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.