July 8, 200421 yr waar kan ik alle ducatis downloaden ok bedankt Edited July 8, 200421 yr by marco vercetti
July 8, 200421 yr www.***Mr. Cortez: Niet gaan deeplinken aub. Websites via PM. Cortez msn's via berichten sturen vindt ik wel redelijk om edit knop te gebruiken en ff weg te halen en neer te zetten stuur dit via pb maar websites vindt ik een beetje overdreven(zielig) :blink: :ph34r:
July 8, 200421 yr Dat is niet overdreven zielig. We willen gewoon niet dat er gelinkt word naar andere sites wordt. Als je dat niet leuk vindt.. Tja, dat is jou probleem.
July 10, 200421 yr Dat is niet overdreven zielig. We willen gewoon niet dat er gelinkt word naar andere sites wordt. Als je dat niet leuk vindt.. Tja, dat is jou probleem. Wat is er erg aan dan als er gelinkt word ???
August 7, 200421 yr Wat is er erg aan dan als er gelinkt word ??? Gewoon linken is reclame voor andere sites, dat vinden wij niet leuk, en Deeplinken vinden die andere sites niet leuk, omdat je dan binnenkomt zonder dat hun index over je beeld komt, waardoor je hun site dus niet herinnert. Snappez vouz?
waar kan ik alle ducatis downloaden
ok
bedankt
Edited by marco vercetti