NickOwnage Geplaatst: 20 september 2015 Rapport Geplaatst: 20 september 2015 (bewerkt) Welkom in het inschrijftopic van de GTAForum Editor Contest. Door de onderstaande code in een reactie te plaatsen doe je mee aan de contest. Echter is dit niet verplicht. Iedereen kan tijdens elke ronde aanschuiven om deel te nemen. Onderstaande veldje kopiëren en invullen [b]GTAForum Gebruikersnaam: [/b] ... [b]Met het posten van dit formulier doe ik mee aan de GTAForum Editor Contest![/b] Hierna ontvang je een persoonlijk bericht waarin wordt gevraagd om jouw YouTube kanaal en Rockstar Social Club account. Op deze manier blijft jouw inzending verborgen tot de stemming. Hoofdtopic - Reactietopic Bewerkt: 21 september 2015 door NickOwnage Reageren
KoningJesper Geplaatst: 20 september 2015 Rapport Geplaatst: 20 september 2015 (bewerkt) Yes!! Dit hoopte (en verwachtte) ik al stiekem toen je aankondigde dat je een contest zou beginnen Al weet ik niet wat je bedoelde met "Kijk naar het verleden..." Uiteraard doe ik mee Gebruikersnaam: Van wat? PSN: jesperd_1 Met het posten van dit formulier doe ik mee aan de GTAForum Editor Contest! Bewerkt: 20 september 2015 door KoningJesper Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 20 september 2015 Rapport Geplaatst: 20 september 2015 (bewerkt) k. Gebruikersnaam: ezra24rct3 (PS4) Met het posten van dit formulier doe ik mee aan de GTAForum Editor Contest! Bewerkt: 21 september 2015 door ezra24rct3 Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 20 september 2015 Rapport Geplaatst: 20 september 2015 Gebruikersnaam: alaska1001 (PS4) Met het posten van dit formulier doe ik mee aan de GTAForum Editor Contest! Wel nog eventjes de editor uitvogelen. Reageren
Nyltje Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Geplaatst: 21 september 2015 (bewerkt) Gebruikersnaam: Ben ik vergeten. (Nyltje natuurlijk xd) Met het posten van dit formulier doe ik mee aan de GTAForum Editor Contest! Ik heb nog nooit met de editor gewerkt en dit lijkt me een leuke kans om er kennis mee te maken. Gebruikersnaam: Van wat? PSN: jesperd_1 Idd van wat? xd Bewerkt: 21 september 2015 door Nyltje Reageren
Platypus Geplaatst: 25 september 2015 Rapport Geplaatst: 25 september 2015 (bewerkt) GTAForum Gebruikersnaam: Platypus Met het posten van dit formulier doe ik mee aan de GTAForum Editor Contest! Bewerkt: 25 september 2015 door Platypus Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 september 2015 Rapport Geplaatst: 25 september 2015 GTAForum Gebruikersnaam: 3L1077 Met het posten van dit formulier doe ik mee aan de GTAForum Editor Contest! Reageren
FlexxNL Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 GTAForum Gebruikersnaam: Pino1982 Met het posten van dit formulier doe ik mee aan de GTAForum Editor Contest! PS: ik moet wel even uitzoeken hoe het moet om een video temaken heb ik nog niet gedaan iemand mischien info voor mij of een link naar een nederlandse site hoe ik zo iets moet maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.