NickOwnage Geplaatst: 20 september 2015 Rapport Geplaatst: 20 september 2015 (bewerkt) Welkom in het reactietopic van de GTAForum Editor Contest.In dit topic kunnen vragen en opmerkingen geplaatst worden m.b.t. de contest.Hoofdtopic - Inschrijftopic Bewerkt: 20 september 2015 door NickOwnage Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 20 september 2015 Rapport Geplaatst: 20 september 2015 Zelf kan ik helaas niet meedoen, maar ik hoop op veel deelnemers en een hoop leuke filmpjes. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 20 september 2015 Rapport Geplaatst: 20 september 2015 Very, very tempting is dit. Leuk idee, Nick! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2015 Zelf kan ik helaas niet meedoen, maar ik hoop op veel deelnemers en een hoop leuke filmpjes. Helaas, wellicht bij een volgend contest weer. @ezra: Top! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 september 2015 Rapport Geplaatst: 20 september 2015 Kan helaas niet meedoen, last-gen enzo.. Maar hoop toch dat er veel aanmeldingen zullen zijn, ben benieuwd wat voor creatiefs de deelnemers kunnen bedenken en wie weet schuilt de volgende Scorsese hier op het forum Reageren
KoningJesper Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Geplaatst: 21 september 2015 Hen er echt zin in! Kan iemand nirt alvast een thema bedenken waar ik mee kan oefenen Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Geplaatst: 21 september 2015 Leuk idee om zoiets te organiseren Nick! Voor mij is het alleen nog niet mogelijk mee te doen, misschien over een jaartje Reageren
larfje94 Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Geplaatst: 21 september 2015 Leuk idee, maar ik vind 3 minuten net iets te kort om wat leuks te maken. Ik zou liever iets van max 5 minuten maken. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2015 @Larfje: Het is nog even uitzoeken wat het beste is. Ergens moet je een limiet stellen. Het is misschien juist wel een uitdaging om een fantastische video te maken onder de 3 minuten. Reageren
larfje94 Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Geplaatst: 21 september 2015 @Larfje: Het is nog even uitzoeken wat het beste is. Ergens moet je een limiet stellen. Het is misschien juist wel een uitdaging om een fantastische video te maken onder de 3 minuten. Ik ga mijn best doen, ben er alleen wel pas bij 1 van de laatste rondes bij. Reageren
Nyltje Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Geplaatst: 21 september 2015 Dit lijkt me een leuk contest, ik heb nog nooit met de editor gewerkt. Ik wilde er wel mee aan de slag gaan, want het leek me erg leuk, maar het is er niet echt van gekomen. Nu 'moet' het een soort van, ik verplicht mezelf een beetje om er dan toch eindelijk eens aan te beginnen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2015 Ik ga mijn best doen, ben er alleen wel pas bij 1 van de laatste rondes bij. Top! Wellicht kun je je al inschrijven. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 25 september 2015 Rapport Geplaatst: 25 september 2015 Heb een internetkabel gekocht en nu werkt mijn PSN weer als vanouds. Het lukte ook meteen om een testvideo op YouTube te zetten, dus dat is ook al geen probleem meer. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2015 Super! Dan kun je gewoon lekker meedoen! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 27 september 2015 Rapport Geplaatst: 27 september 2015 Leuk maar lastig thema Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.