Jump to content

installeren


sanderduif1

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb gta v gekocht voor de pc maar hij wil niet installeren. Ik heb alle 7 cd s er in gehad en afgerond maar dan kom er een scherm voor dat je iets voor online moet dowloanden. Er staat dat de rockstar games service op dit moment niet beschikbaar zijn en dat zegt ie dan elke keer. En hij verwijst mij door naar de rockstar site omdat daar de nieuwe updates staan. wie kan mij hiermee helpen?

Gr Sander

gta v screenshot.docx

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb gta v gekocht voor de pc maar hij wil niet installeren. Ik heb alle 7 cd s er in gehad en afgerond maar dan kom er een scherm voor dat je iets voor online moet dowloanden. Er staat dat de rockstar games service op dit moment niet beschikbaar zijn en dat zegt ie dan elke keer. En hij verwijst mij door naar de rockstar site omdat daar de nieuwe updates staan. wie kan mij hiermee helpen?

Gr Sander

Iedereen geen idee hoe ik dit kan oplossen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik heb het spel net aan gekocht vandaag en dat probleem heb ik niet :puh: rockstarts game's is voor online te kunnen spelen en het op te starten maar ik denk wel als je u eerste cdrom er terug in steek en het opnieuw instaleerd dat het dan wel zal werken

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...