Geplaatst: 28 juli 200519 jaren comment_194026 Hey, Dankje ik kon hem echt nie vinde Ik heb nu wel trainer gedownload en kan ik alle auto's rijden.
Geplaatst: 29 juli 200519 jaren comment_194950 waarom vraag je het eigenlijk als je die trainer tog download dan???
Geplaatst: 19 augustus 200519 jaren comment_213417 In dat smal steegje naast de pizza bar Ja, de pizzabar in downtown, van het 2e eiland. [Ghetto eiland ] EDIT Nu pas de post van mazzeltje gezien :$ EDIT DOOR Mazzeltje: Daar ben je wel erg laat mee dan hé. Bewerkt: 19 augustus 200519 jaren door Mazzeltje
Geplaatst: 20 augustus 200519 jaren comment_214679 waarom vraag je het eigenlijk als je die trainer tog download dan??? Niet afzijken Hij had dat toch nog niet kunnen wete dat er een trainer was
Geplaatst: 23 september 200519 jaren comment_229094 Maarja hij weet het nu teminste met gta vc mod 2005 staan ze bij het politie gebouw zelf:) wel handig
Geplaatst: 24 september 200519 jaren comment_229450 Je hebt twee FBI auto's, de FBI Washington en de FBI Rancher, de FBI Washington kun je alleen krijgen door achter de pizzahut in Downtown te gaan kijken, de FBI Rancher door een 5 sterren wanted level te krijgen en dan proberen de wagen te pakken te krijgen. De Washington kan ook in de Pay 'n' Spray, dit in tegenstelling tot de Rancher. Bij vijf sterren komt de washington echter níét achter je aan. Je ziet hem ook in geen één missie. Je kunt wel met beide de Vigilante missies doen.
Geplaatst: 5 november 200519 jaren comment_260701 ook nog bij het nieuwe deel dus niet waar je begint. bij het politie burea waar twee auto's staan dan naar rechts langs het gebouw staat een fbi cheatah dus je reid van je villa naar links en dan de brug over en dan naar links daar bij het politie burea je rijd de parkeerplaats van de politie bureau op (kant van de3 grotere weg niet zij straatje) en dan naar links het afdakje onder door
Hey,
Dankje ik kon hem echt nie vinde
Ik heb nu wel trainer gedownload en kan ik alle auto's rijden.