Jump to content
Geplaatst:
comment_2347684
Welkom bij een nieuwe novelle van mij. Zoals jullie uit de titel en het eerste stukje kunnen halen ga ik deze novelle met Ronaldinho doen. Ik heb het eerste stukje expres redelijk open gelaten, het is dus nog een grote verrassing wat ik allemaal met onze Braziliaanse vriend van plan ben om te gaan doen. Ik hoop dat jullie zin hebben in een novelle met Ronaldinho en dat ik het wat langer vol kan houden dan normaal.

Als je het stukje niet kan lezen kan je op het plaatje klikken om het te vergroten.

jDfZMp0.jpg

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2353888

Vraag me af of Dinho nog wat mooist heeft laten zien bij the Tigers of dat hij meer aanwezig is in de Londens nachtclubs ^_^ Hull gaat aan kop in de Championship, is dat ook het geval in deze novelle?

Heb even de tijd genomen om de eerdere berichten te lezen en vind echt dat je het interessant en zelfs realistisch weet te brengen, ben benieuwd naar meer dus zou leuk zijn als je nog verder gaat :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.