Geplaatst: 16 oktober 20159 jaren comment_2348059 Hallo! Ik weet dat ik al vaker een Story heb gedaan en dat die nooit echt verder ging maar ik heb nu vakantie en wil t dus nóg een keer proberen Ik ga dit dus ik FM doen en nu had ik de vraag welke club/speler ik zou doen Ik neem suggesties aan. Het liefst wel voldoenend aan de volgende eisen: - Een competitie/land met tenminste een redelijk niveau - Een club (of speler) met een duidelijke visie - Een uitdaging Bewerkt: 16 oktober 20159 jaren door Visser23
Geplaatst: 16 oktober 20159 jaren comment_2348063 Werder Bremen weer naar de top brengen, lijkt me wel een mooie uitdaging. Prachtig clubje, maar heeft wel wat verandering nodig. Succes met je verhaal!
Geplaatst: 16 oktober 20159 jaren comment_2348070 Ik zou het gewoon met een club of speler doen waar jij fan van bent. Dan kan je meer informatie over het onderwerp schrijven en houd je het langer voor.
Geplaatst: 16 oktober 20159 jaren Auteur comment_2348088 Wordt het Werder Bremen? Of toch een andere club? Note: Dit speelt zich ongeveer na het seizoen 2013/14 af
Hallo!
Ik weet dat ik al vaker een Story heb gedaan en dat die nooit echt verder ging maar ik heb nu vakantie en wil t dus nóg een keer proberen
Ik ga dit dus ik FM doen en nu had ik de vraag welke club/speler ik zou doen
Ik neem suggesties aan. Het liefst wel voldoenend aan de volgende eisen:
- Een competitie/land met tenminste een redelijk niveau
- Een club (of speler) met een duidelijke visie
- Een uitdaging
Bewerkt: door Visser23