Jump to content
Geplaatst:
comment_2263755

Heb jij een vraag over GTA: Online maar is het der mate klein dat je er geen topic over wilt maken? Of wil je er überhaupt geen topic over maken? Dan kun je hier terecht met al je vragen, want er zijn genoeg leden die een antwoord weten op jouw vragen.

Reactie binnen een dag, gegarandeerd!

Vragen die beantwoord zijn, kunnen voorkomen in de FAQ. Het is dus handig dat je even in dit topic kijkt voordat je een grote vraag stelt.

• Reacties 471
  • Bezichtigingen 99.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2286680

En als je geen .50 hebt omdat je geen Special/collectors edition hebt, dan zou ik als vervanger de Heavy Pistol gebruiken. :)

Ik heb trouwens ooit Boneyard met alleen een AP Pistol uitgespeeld, misschien dat die ook goed is. :)

Geplaatst:
comment_2286900

Als je de AP Pistol gaat gebruiken, zet er dan zeker even een extended clip op. Ik heb gehoord dat het dan de gevaarlijkste wapen in het spel is, en ik vind het sowieso wel een fijne wapen om missies en survivals mee te spelen.

Geplaatst:
comment_2286939

Eem pistol het gevaarlijkste wapen van het spel? :7

Yep, maar dan wel eentje die met z'n Rounds Per Minute in de buurt komt van de Norinco (AK) of er zelfs overheen gaat met schrikbarend weinig kogelspreiding en een hele hoge accuratie.

Geplaatst:
comment_2286970

Eem pistol het gevaarlijkste wapen van het spel? :7

eehm waarom niet? closed quarters is ie erg goed.. betere range dan de assault shotgun en zeer hoge firerate.. beste wapen als je in een auto zit

Bewerkt: door Strymon

Geplaatst:
comment_2287000

Combat mg, gewoon lekker doorsproeien en weinig herladen. Af en toe een airstike (meer voor de fun als voor de kills), homing rpg voor de heli's. Gewoon grof geweld dus.

Kost wat meer geld aan ammo maar een spelletje moet wel leuk zijn natuurlijk ;)

Als het om efficientie gaat en je geld te weinig hebt zou ik een pistooltje pakken idd.

Toen ik nog weinig geld had deed ik alles met een pistooltje en liet ik bij elke wave de laatste ff leven zodat ik overal alle wapens eerst ff op kon pakken.

Bewerkt: door larfje94

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_2294407

Hallo

Ik zie steeds dat andere online mensen hun characters laten dansen, of depaalde gebaren laten maken.

hoe doen ze dat!!!!

Ik speel met op een xbox360.

Geplaatst:
comment_2294609

Gisteren ps3 gekocht met o.a. gta 5. Mijn eigen id network aangemeld en spelen maar... Althans niet online. Een speler ontworpen dan het vliegtuig ingestapt en aankomt maar blijft hangen op het punt dat hij uit de auto zou moeten stappen. Zou graag online spelen maar Hoe? Steeds op het zelfde punt hangt hij stil! Frustratie!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.