Jump to content
Geplaatst:
comment_2263755

Heb jij een vraag over GTA: Online maar is het der mate klein dat je er geen topic over wilt maken? Of wil je er überhaupt geen topic over maken? Dan kun je hier terecht met al je vragen, want er zijn genoeg leden die een antwoord weten op jouw vragen.

Reactie binnen een dag, gegarandeerd!

Vragen die beantwoord zijn, kunnen voorkomen in de FAQ. Het is dus handig dat je even in dit topic kijkt voordat je een grote vraag stelt.

• Reacties 471
  • Bezichtigingen 99.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 3 weken later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_2332236

Een trenchcoat is een jas, die klaarblijkelijk (volgens hem) een seriemoordenaarsaanblik geeft ;)

Volgens mij heb ik op twitch of zo wel eens iemand met zo een lange jas gezien. Maar weet het niet zeker. Gewoon de winkel in en alle jassen langs lopen :)

/edit: nope zijn er niet. Denk dat ik aan RDR dacht.

Bewerkt: door TrevorP

Geplaatst:
comment_2332254

Is dat zo'n potloodventer jas? :7

Ja :7

Een trenchcoat is een jas, die klaarblijkelijk (volgens hem) een seriemoordenaarsaanblik geeft ;)

Volgens mij heb ik op twitch of zo wel eens iemand met zo een lange jas gezien. Maar weet het niet zeker. Gewoon de winkel in en alle jassen langs lopen :)

/edit: nope zijn er niet. Denk dat ik aan RDR dacht.

:(

Maar bedankt :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.