Jump to content
Geplaatst:
comment_2263755

Heb jij een vraag over GTA: Online maar is het der mate klein dat je er geen topic over wilt maken? Of wil je er überhaupt geen topic over maken? Dan kun je hier terecht met al je vragen, want er zijn genoeg leden die een antwoord weten op jouw vragen.

Reactie binnen een dag, gegarandeerd!

Vragen die beantwoord zijn, kunnen voorkomen in de FAQ. Het is dus handig dat je even in dit topic kijkt voordat je een grote vraag stelt.

• Reacties 471
  • Bezichtigingen 99k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2264674

Hackers hebben we al een tijd niet meer gezien. Nu had ik laatst een gast waarbij mijn auto-aim niet werkte, en ik kon hem ook niet doodschieten in zijn Buzzard. Zijn Buzzard beschadigen kon wel. Level 250 of zo. Een hacker?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2264677

Het is lastig om een piloot in zijn vliegtuig/helikopter dood te schieten aangezien hij/zij zich snel voort beweegt. De persoon in kwestie kon ook nog een armor hebben. Ik denk dus niet dat je met een hacker te maken hebt gehad. :)

Geplaatst:
comment_2264768

Inderdaad, er zijn ook 2 verschillende soorten servers; auto-aim en free-aim.

Als jij je aim op auto zet, dan kom je alleen bij mensen die ook auto-aim gebruiken en dat geld ook voor free-aim. :)

Geplaatst:
comment_2264941

Kan iemand mij vertellen of je op 27 december de firework launcher kan kopen en of er dan sneeuw ligt?

volegzn kij hadden ze wel ietz daar over gezegt wanneer je ze kon kopen op de news pagina bij de christmas update staat wel wat in geloof ik Edit :http://www.gtaforum.nl/topic/133442-vuurwerk-bazooka/#entry2264422

Bewerkt: door maartenvdz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.