Jump to content
Geplaatst:
comment_2263755

Heb jij een vraag over GTA: Online maar is het der mate klein dat je er geen topic over wilt maken? Of wil je er überhaupt geen topic over maken? Dan kun je hier terecht met al je vragen, want er zijn genoeg leden die een antwoord weten op jouw vragen.

Reactie binnen een dag, gegarandeerd!

Vragen die beantwoord zijn, kunnen voorkomen in de FAQ. Het is dus handig dat je even in dit topic kijkt voordat je een grote vraag stelt.

• Reacties 471
  • Bezichtigingen 99.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2366719

Ik zou voor de zekerheid even je router resetten (stekkertje eruit en er weer in). Als dit niet werkt kan je je DNS code wijzigen van 8888 naar 8844 (of andersom, weet het niet zeker)

Geplaatst:
comment_2367914

Is het mogelijk om een custom nummerbord te maken via de social club site? Via de ifruit app kan ik niet meer inloggen.

Bewerkt: door Caswessels

Geplaatst:
comment_2368177

Klopt het dat je niet de kosten van de verzekering hoeft te betalen wanneer je iemand met een bounty op zijn hoofd in zijn (verzekerde) personal vehicle opblaast?

Ik lees in dit topic dat degene met de bounty dan de kosten moet betalen.

Geplaatst:
comment_2368934

Heeft iedereen ook het probleem dat goed verdienende missies niet opgestart kunnen worden online. Chop Chop van ron bv. Dit is al de 2de x tijdens een groot verlof. Echt hatelijk als je es enkele dagen wil levelen op missies...

Geplaatst:
comment_2369493

Nog even terugkomend op die bounties. Uit ervaring kan ik nu inderdaad zeggen dat wanneer je een auto kapotmaakt van iemand met een bounty je over het algemeen niets hoeft te betalen. Al is het me ook een keer gebeurd dat ik €5000 kreeg door de bounty die ik had geïnd, maar ook de melding bad sport kreeg en de kosten voor de auto moest ophoesten? Is dat dan iemand in een personal vehicle van iemand anders ;) ?

Geplaatst:
comment_2369576

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dat (vreemd genoeg) als die persoon een auto van een npc gestolen heeft :D

Als je een auto van een NPC vernietigd hoef je der niks voor te betalen. ;)

Geplaatst:
comment_2370687

Weet iemand hoe snel de mental state nu werkelijk wordt gereset? De verschillende filmpjes op YouTube spreken elkaar tegen. Het lijkt alsof niemand precies weet hoe het werkt.

Ik dacht zodra je offline gaat. Als jij 24 uur gamed en je bent rood en psycho dan blijf je ook 24 uur lang psycho. Maar als je offline gaat dan ben je weer een wit puntje op de kaart en weer normaal.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.