Jump to content
Geplaatst:
comment_2263755

Heb jij een vraag over GTA: Online maar is het der mate klein dat je er geen topic over wilt maken? Of wil je er überhaupt geen topic over maken? Dan kun je hier terecht met al je vragen, want er zijn genoeg leden die een antwoord weten op jouw vragen.

Reactie binnen een dag, gegarandeerd!

Vragen die beantwoord zijn, kunnen voorkomen in de FAQ. Het is dus handig dat je even in dit topic kijkt voordat je een grote vraag stelt.

• Reacties 471
  • Bezichtigingen 99k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2265053

je zult iemand anders moeten vinden met een hearse zodat die met jou langst het kerkhof rijd, dan spawnt er 1. ik heb er zelf ook geen meer en mis hem ook niet echt, het enigste wat leuk is is dat ie zeldzaam is

Geplaatst:
comment_2265069

Hey, ik wilde dus net online gaan en ik invitte een een aantal vrienden, maar daarin stond dat ik een Tutorial moest voltooien, die ik al heb gedaan.

Mijn vrienden hebben deze ook al gedaan dus wat is er mis?

Geplaatst:
comment_2265113

Inderdaad, er zijn ook 2 verschillende soorten servers; auto-aim en free-aim.

Als jij je aim op auto zet, dan kom je alleen bij mensen die ook auto-aim gebruiken en dat geld ook voor free-aim. :)

waar staat dit?

Ik zoek al tijden een lijken auto in online...

Nergens te vinden vanzelf. Grrr... Wil er graag 1

ik wil je wel helpen. Ik heb een lijkenwagen dus dat is zo gedaan. Ik zit op ps3. Psn: dionkoffie

Bewerkt: door dionkoffie

Geplaatst:
comment_2265117

Gister bericht gekregen van rockstar vanwege mijn probleem dat ik niet meer plankgas kon rijden,

in de mail stond te lezen dat ik alles up to date moest hebben, cache legen van xbox

heb me cache leeg gehaald en sindsdien geen problemen meer gehad ^_^

Geplaatst:
comment_2265174

Inderdaad, er zijn ook 2 verschillende soorten servers; auto-aim en free-aim.

Als jij je aim op auto zet, dan kom je alleen bij mensen die ook auto-aim gebruiken en dat geld ook voor free-aim. :)

ik wil je wel helpen. Ik heb een lijkenwagen dus dat is zo gedaan. Ik zit op ps3. Psn: dionkoffie

waar staat dit?

Ik zoek al tijden een lijken auto in online...

Nergens te vinden vanzelf. Grrr... Wil er graag 1

:tu:

Ik bedoel, waar staat het dat je alleen in servers komt met mensen die bijv auto aim uit hebben. volgens mij is dat gwn bullsh**

Geplaatst:
comment_2265264

Een klein vraagje kan perfect in dit topic gesteld worden, dus even naar hier verplaatst.

Naar mijn weten is het niet mogelijk om specifiek een auto in te stellen bij een missie. Zoals Tommy al aangaf wordt er automatisch het laatste voertuig gebruikt waarmee je gereden hebt. Als het laatste voertuig vernietigd/in beslag is genomen, zal er helemaal geen voertuig staan bij het begin van de missie.

Het is uiteraard nog, zoals altijd, mogelijk om je garagist te bellen en hem een voertuig te laten bezorgen.

Geplaatst:
comment_2265355

soms heb ik weleens dat mijn auto ook ver van waar de missie start staat, ik weet niet zeker waarom maar die kun je dan snel laten leveren door in interaction menu deliver personal vehicle te kiezen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.