Jump to content
Geplaatst:
comment_2263755

Heb jij een vraag over GTA: Online maar is het der mate klein dat je er geen topic over wilt maken? Of wil je er überhaupt geen topic over maken? Dan kun je hier terecht met al je vragen, want er zijn genoeg leden die een antwoord weten op jouw vragen.

Reactie binnen een dag, gegarandeerd!

Vragen die beantwoord zijn, kunnen voorkomen in de FAQ. Het is dus handig dat je even in dit topic kijkt voordat je een grote vraag stelt.

• Reacties 471
  • Bezichtigingen 99.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2267430

Rockstar heeft ons wat extra dagen gegeven om de cadeau's te ontvangen. Heb je hem niet dan is de tijd verstreken. Anders ff ticket naar R* sturen? :(

Geplaatst:
comment_2267485

Hoe zorg ik ervoor dat mijn online character nooit meer een helm opzet wanneer ik op een motor zit? Ik heb het al in de interaction menu op 'off' gezet, maar telkens wanneer ik een lobby join, zet hij toch een helm op.

Geplaatst:
comment_2267521

Op je motor kan zet hij altijd een helm op als je stilstaat, dat kun je niet aan of uit zetten. ;) Als je het bedoelt als je loopt; In je inventory gewoon ff blijven spelen met de opties en dan komt t vanzelf goed.

Geplaatst:
comment_2267571

je zou het wel uit moeten kunnen zetten als je in het interaction menu naar accesoires gaat en dan auto show bike helmet op off zetten maar als dat niet werkt weet ik het ook niet.

in races zet ie wel altijd automatisch een helm op trouwens.

Geplaatst:
comment_2268938

Met de playlist kun je lekker snel levelen, ook krijg je er een leuk zakcentje bij. Hoeveel weet ik niet precies, maar als je het een paar keer speelt, heb je sowieso meer dan een ton.

Wordt er eigenlijk veel gespeeld op die playlist? Het zijn allemaal eens wat andere gamemodes dan TDM.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.