Geplaatst: 28 juli 200519 jaren comment_193955 Ik heb een Mitsubishi Dealer gemaakt die de Wang Cars vervangt. Deze versie is versie 1.0 en nog niet alle textures zijn vervangen! Downloaden kan hier Ik hoop dat jullie het wat vinden, je kan er zelf ook een Mitsubishi Evo VII in zetten. Die is namelijk al gemaakt voor SA .
Geplaatst: 28 juli 200519 jaren Auteur comment_194134 Wauw! Mooi Man! Zoals altijd weer hé Bedankt Daddypimp . Ik had hem ook geupload naar gtagames.nl maar hij staat nog niet in de download database
Geplaatst: 28 juli 200519 jaren comment_194149 Wauw! Mooi Man! Zoals altijd weer hé Bedankt Daddypimp . Ik had hem ook geupload naar gtagames.nl maar hij staat nog niet in de download database Je moet ook wachten op bevestiging
Geplaatst: 29 juli 200519 jaren Auteur comment_194503 Wauw! Mooi Man! Zoals altijd weer hé Bedankt Daddypimp . Ik had hem ook geupload naar gtagames.nl maar hij staat nog niet in de download database Je moet ook wachten op bevestiging Ja maar ik had hem al een week geleden ofzo ingestuurd, vandaar
Geplaatst: 29 juli 200519 jaren comment_194540 Ik ga hem 100% zeker downloaden, dit ziet er gewoon fantastisch uit.
Geplaatst: 29 juli 200519 jaren comment_194543 Raar, ik zal eens voor je kijken Edit: We hebben niks van jouw ontvangen.
Geplaatst: 29 juli 200519 jaren Auteur comment_194614 Raar, ik zal eens voor je kijken Edit: We hebben niks van jouw ontvangen. Dat zal ik hem nog een keertje insturen he -edit- Ik moet hem toch echt ingestuurd hebben want ik krijg deze foutmelding: Upload mislukt [Duplicate filename] - er bestaat al een bestand met deze naam. Ik had hem wel ingestuurd maar ik had hem toen per ongeluk in een verkeerde categorie gezet. Namelijk de categorie 'VC Trainers'. Ik had se7en daar al een PB over gestuurd . Bewerkt: 29 juli 200519 jaren door snorege
Geplaatst: 29 juli 200519 jaren comment_194713 Er staat geen mod van snorege in de database. Upload hem eens opnieuw met een andere bestandsnaam aub.
Geplaatst: 29 juli 200519 jaren Auteur comment_194721 Er staat geen mod van snorege in de database. Upload hem eens opnieuw met een andere bestandsnaam aub. Hij is nu eindelijk succesvol geupload . Bedankt Eclipse
Geplaatst: 29 juli 200519 jaren comment_195545 Mooi gemaakt hoor! Jammer genoeg duurt het altijd ff voordat mods erin komen. Ik heb er ook al 2 ingestuurd nog geen antwoord, jammer
Geplaatst: 6 augustus 200519 jaren Auteur comment_202395 Bedankt allemaal voor de complimenten . @ Timos, Het is nu al een tijd geleden dat ik hem heb ingestuurd en hij staat er nu nog steeds niet. Ik weet toch zeker dat ik alles goed heb gedaan .
Ik heb een Mitsubishi Dealer gemaakt die de Wang Cars vervangt.
Deze versie is versie 1.0 en nog niet alle textures zijn vervangen!
Downloaden kan hier
Ik hoop dat jullie het wat vinden, je kan er zelf ook een Mitsubishi Evo VII in zetten. Die is namelijk al gemaakt voor SA
.