Jump to content

Money

ParticleGFX

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet niet of het hier thuishoort,

maar kan iemand mij helpen met geld in online?

Heb redelijk veel nodig icon_mrgreen.gif

Groet

>>> Door Crypteq: We gaan er maar vanuit dat je dit op een "legale" manier bedoeld, daarom verplaats naar: GTA Online > Online: General<<<

Geplaatst:

Dit is op het forum niet toegestaan omdat dit je een oneerlijk spelvoordeel geeft over de andere spelers.

>>> Door Crypteq: Wanneer je denkt dat iets ongepast / tegen de regels in is: gebruik dan in vervolg de rapporteren knop a.u.b. in plaats van zelf voor moderator te spelen.<<<

Geplaatst:

Dit is op het forum niet toegestaan omdat dit je een oneerlijk spelvoordeel geeft over de andere spelers.

Oh, dankjewel!

Geplaatst:

Je kan het toch ook gewoon legaal doen?

Zo bedoelde de TS het denk ik niet, anders zou hij het topic niet in "IV & V Modding Hulp" geplaast hebben, right? :puh:

Geplaatst:

Behalve dat je misschien veel geld krijgt, waarmee je dingen kan kopen, blijven de overige "ranking" slotjes gewoon dicht :)

Geplaatst:

Het beste is denk ik door races te doen. Win ze en je geld gaat dan best hard. Alleen wat in gta online jammer is is dat alle nieuwe DLC's alles zo duur heeft gemaakt waardoor het bijna onmogelijk is om veel geld op een simpele manier te halen en te gebruiken. In het begin van gta V was de gemiddelde koste voor een goede auto rond de 5 ton. Nu gaat het de miljoenen in met die Lowriders en Ill Goten Gains.

Maar als ik jou was zou ik races doen. Zo haal je best snel geld binnen als je achter elkaar blijft racen en je speeld ook dingen vrij als je wint. Makkelijk om ook speciale kleuren voor je auto vrij te spelen en upgrades voor autoonderdelen zoals motor en remmen en zo.

Dus ik denk dat je met races doen, en ze dan ook winnen, dat je dan veel dingen tegelijkertijd doet. Vrijspelen en geld binnenhalen.

Geplaatst:

Het lijkt mij dat je nog steeds het meest snelle geld verdiend door missies te doen.

Missies met 5 of 6 spelers. Missies zoals:

A Titan of a Job

Base Invaders

Chop Chop

High Priority Case

Landing Gear

Mixed up with coke

The Los Santos Connection

Maar met races winnen speel je het een en ander vrij.

Zoals een aantal kleuren door Turbo starts en Slipstreams.

Al moet je voor sommige kleuren een aantal stunt jumps uitvoeren.

Geplaatst:

Als je veel money wilt moet je hyena-style spelen. Niks uitgeven in de Ponsonbys, rijden in gratis auto's die je kan opslaan, zoals de Fusilade. Je moet alleen kogels kopen voor wapens die je gebruikt, ik raad je aan om alles te spelen met de Carbine Rifle of de AP-pistol. Geef geen geld uit aan nieuwe wapens, gebruik geen explosieven! Dat is net vuurwerk, je verbrand letterlijk geld. Iedere Sticky Bombah is al 500-600? Ga niet dood, want dat kost geld. Als je bijvoorbeeld een kans ziet op een bounty van $9000, grijp hem dan direct met beide handen! Behalve races/missies voor geld, zou je ook heists kunnen doen. Dit kost wel geld (en hoofdpijn), dus denk twee keer na. Maar er staan bonusses tegenover sommige prestaties, als je bijvoorbeeld alle heists in de opgelegde volgorde speelt, ontvang je $1.000.000. Ten slotte, voor de echte doorzetters alleen: Nogmaals, voor de echte hyena's:

Sinds de Heists update zijn er aan het Interaction Menu Daily Objectivestoegevoegd. Dit zijn telkens 3 opdrachtjes die iedere 24 uur (rond 7 uur in de ochtend) veranderen. Ieder opdrachtje duurt meestal een minuutje of 5 maximaal. Af en toe zit er eentje tussen die wat meer moeite kost zoals 'kill 20 players.' Maar er zitten ook genoeg eenvoudige bij zoals 'collect an ammo crate.' Even bellen naar Merryweather en je hoeft hem alleen op te pikken. Doe deze 3 opdrachtjes en je ontvangt $ 25.000. Nou is dit nog niet zo indrukwekkend natuurlijk, maar nou komt het leuke deel. Doe deze opdrachten 7 dagen achter mekaar en je zal een bonus ontvangen van $ 100.000. Daar houd het echter niet op; doe deze opdrachten 28 dagen achter mekaar en je ontvangt een bonus van $ 500.000!

Alles bij mekaar opgeteld is dat dus $ 1,6 miljoen wat je kan verdienen over een periode van 28 dagen door dagelijks een paar simpele opdrachtjes te klaren.

Geplaatst:

Weer wat geleerd; ik wist niet dat je $25.000,- krijgt voor het completen van de daily objectives.

Maar 7 dagen zijn de keren dat je online speelt?

Sommige opdrachten zijn heel eenvoudig, maar er zijn dus ook waar je misschien een uurtje of langer werk van hebt.

Als ik een avondje missies met 4 of 5 andere spelers doe speel ik ruim $200.000,- bij elkaar.

Geplaatst:

Gewoon lekker GTA Online spelen

Missie's

Races

Deahtmatches

enz enz

Lekker spelen en dan verdien je wel lekker geld hoor

Sommige missie krijg je al gouw 19.500 (dan speel je de missie's alleen) zo'n missie duurt gouw 10 a 15 minuten dat is toch alweer 80.000 in een uurtje

Geplaatst: (bewerkt)

Ik gebruik hier meestal de volgende dingen om wat geld te verdienen....

Sentinals XS's en Sandking XL's (beiden blauwe versies) verkopen.

Missies spelen

Races doen

Heist (vooral de 2 persoons Fleeca Job) proberen te spelen als ik een andere speler kan vinden.

Survivals (goed voor 30.000 per persoon, per survival van 10 waves)

Dus mochten er PC spelers geïnteresseerd zijn...of ben je een newbie die wat dingen wil unlocken ook... :D

Ik heb zelf alles al unlocked, maar vind het niet erg iemand te helpen in elk geval.

Zeker met al het lowrider geweld en alles kan ik zelf wel redelijk wat geld gebruiken :Y

Dus mocht er iemand interesse hebben...gooi dan gewoon even een PM mijn kant op.

Bewerkt: door G4mefreak
Geplaatst:

Sentinals XS's en Sandking XL's (beiden blauwe versies) verkopen. : Dit zal enkel voor PC zijn vrees ik. Bij PS4 kom je nergens luxe wagens tegen die je kan verkopen :(

In het begin bij Michael gewoon GTA stonden soms volledige gepimpte wagens bij Los Santos, maar bij Online nooit !

Geplaatst: (bewerkt)

Sentinals XS's en Sandking XL's (beiden blauwe versies) verkopen. : Dit zal enkel voor PC zijn vrees ik.

Geen idee of dit ook voor andere consoles werkt...maar ik heb zelf idd de PC versie.

Zoek ik ze op Youtube op, dan vind ik echter filmpjes van 10 maanden tot 1 jaar terug...

Dus nog voor dat de PC versie uit kwam.

Bewerkt: door G4mefreak
Geplaatst:

Ja heb ook al zulke filmpjes gezien maar ondertussen zijn er veel weggehaald door R*. Zo was er ook een Mesa die nu niet meer te zien is. Die kon je vroeger verkopen voor 27000$ volgens you-tube

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...