Geplaatst: 26 oktober 20159 jaren comment_2350657 Mijn computer heeft een bluescreen en ik weet niet hoe op te lossen.... Sorry voor de foto maar ik kan dus geen screenshot maken... Hij staat al een kwartier op 0% halp Groetjes mij... Daaronder staat: "Als u meer wilt weten, kunt u later online zoeken naar deze fout: KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR". En mijn computer is erg aan het blaazen... Bewerkt: 26 oktober 20159 jaren door super_senne
Geplaatst: 26 oktober 20159 jaren comment_2350662 Wellicht de aan/uit-knop van je computer ingedrukt houden tot je computer zichzelf uitschakelt (geforceerd afsluiten). Daarna kun je de computer meestal weer opstarten.
Geplaatst: 26 oktober 20159 jaren Auteur comment_2350671 Tis gefixt... Ik heb opgeocht wat het was... Niet veel wijzer geworden... Iemand idee wat dit was?
Geplaatst: 26 oktober 20159 jaren comment_2350680 Ik heb ook wel eens iets soortgelijks gehad toen ik m'n mobiel in de computer plugde; even een blauw scherm waar iets op stond dat 'ie zichzelf uit zelfbescherming herstartte, en toen startte die weer gewoon op.
Geplaatst: 26 oktober 20159 jaren comment_2350705 Volgens Microsoft is de mogelijke oorzaak een slechte sector op de harde schijf of slecht RAM. De HDD kan je nakijken met chkdsk, het RAM kan je testen met Memtest68. Die laatste laat je best een paar uur draaien, bijvoorbeeld 's nachts.
Geplaatst: 26 oktober 20159 jaren Auteur comment_2350713 Ik snap er helemaal niks van... Ik zal het wel doen.
Geplaatst: 27 oktober 20159 jaren comment_2350804 Denk dat het je HDD is ... die gewoon vastloopt ik zou je hdd na checken
Mijn computer heeft een bluescreen en ik weet niet hoe op te lossen....
Sorry voor de foto maar ik kan dus geen screenshot maken...
Hij staat al een kwartier op 0% halp
Groetjes mij...
Daaronder staat: "Als u meer wilt weten, kunt u later online zoeken naar deze fout: KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR".
En mijn computer is erg aan het blaazen...
Bewerkt: door super_senne