Er zijn ongetwijfeld heel wat mensen hier die ooit GTA Vice City 100% wisten uit te spelen, of toch op zijn minst een poging hebben gedaan. Zoals we allemaal weten komt daar meer bij kijken dan alleen het voltooien van de hoofmissies. (zie 100% checklist
Voor die mensen die er in slaagden VC 100% uit te spelen of toch een fatsoenlijke poging hebben gewaagd, wat was voor jullie de moeilijkste of op zijn minst meest frustrerend opdracht om daartoe te komen?
Voor mijzelf was het ongetwijfeld de Paramedic zijmissie. Het is een erg langdradig onderneming die je langzaam in slaap wiegt en vervolgens fouten doet maken, zoals bijvoorbeeld het omver rijden van een patiënt op level 10. Geen idee hoeveel keer ik deze zijmissie opnieuw moest spelen, echter teveel naar mijn zin.
Over langdradig gesproken: de taxi driver zijmissie was ook best een verschikking. Gelukkig moesten niet alle 100 fares achter elkaar gedaan worden, maar desondanks van A naar B rijden werd snel vervelend, vooral als B zich aan de andere kant van de stad bevond. In die gevallen stopte ik gewoon de missie, ongeacht de vergaarde bonussen en startte ik opnieuw.
Twee laatste 'challenges' die voor mij vrij irritant konden zijn waren Hotring en Bloodring. Echt verschrikkelijk wanneer je langs alle kanten wordt gebeukt door tegenstanders, vooral wanneer je net op het punt staat als eerste te eindigen of de kaap van de 1 minuut te bereiken.
Er zijn ongetwijfeld heel wat mensen hier die ooit GTA Vice City 100% wisten uit te spelen, of toch op zijn minst een poging hebben gedaan. Zoals we allemaal weten komt daar meer bij kijken dan alleen het voltooien van de hoofmissies. (zie 100% checklist
Voor die mensen die er in slaagden VC 100% uit te spelen of toch een fatsoenlijke poging hebben gewaagd, wat was voor jullie de moeilijkste of op zijn minst meest frustrerend opdracht om daartoe te komen?
Voor mijzelf was het ongetwijfeld de Paramedic zijmissie. Het is een erg langdradig onderneming die je langzaam in slaap wiegt en vervolgens fouten doet maken, zoals bijvoorbeeld het omver rijden van een patiënt op level 10. Geen idee hoeveel keer ik deze zijmissie opnieuw moest spelen, echter teveel naar mijn zin.
Over langdradig gesproken: de taxi driver zijmissie was ook best een verschikking. Gelukkig moesten niet alle 100 fares achter elkaar gedaan worden, maar desondanks van A naar B rijden werd snel vervelend, vooral als B zich aan de andere kant van de stad bevond. In die gevallen stopte ik gewoon de missie, ongeacht de vergaarde bonussen en startte ik opnieuw.
Twee laatste 'challenges' die voor mij vrij irritant konden zijn waren Hotring en Bloodring. Echt verschrikkelijk wanneer je langs alle kanten wordt gebeukt door tegenstanders, vooral wanneer je net op het punt staat als eerste te eindigen of de kaap van de 1 minuut te bereiken.