Ik ben een aantal weken geleden voor een maand in Amerika geweest. Daar heb ik een Hollywood tour gedaan bij Starline tours. En in gta V kan je de Vinewood tour doen, gebaseerd op wat ik echt heb gedaan in Hollywood
Nu had ik de Vinewood tour nog nooit gedaan in gta V. Het leek mij saai en met een auto race ik toch Vinewood en de daarbij gelegen gebieden door dus ik zie wel genoeg. Maar nu heb ik doordat ik de Hollywood tour heb gedaan het idee gekregen om toch maar voor 100% de hele Vinewood tour te doen in gta V zonder te stoppen. Ook al vond ik saai. En het is mij niet tegengevallen. Er word allemaal verhalen verteld over beroemdheden in gta V dat echt grappig is om naar te luisteren. Ook hoor je welke gta V beroemdheden in welke huizen wonen en hoor je andere informatie. Ook had ik mooie huizen gezien waar ik normaal altijd voorbij race. Die zag ik nu dan gewoon, na meer dan 2 jaar lang gta V spelen, voor het eerst
Ik vraag mij af of jij ook z'n tour heb gedaan in gta V. En anders wil ik het je graag aanbevelen om te doen want het is best grappig
Hey,
Ik ben een aantal weken geleden voor een maand in Amerika geweest. Daar heb ik een Hollywood tour gedaan bij Starline tours. En in gta V kan je de Vinewood tour doen, gebaseerd op wat ik echt heb gedaan in Hollywood
Nu had ik de Vinewood tour nog nooit gedaan in gta V. Het leek mij saai en met een auto race ik toch Vinewood en de daarbij gelegen gebieden door dus ik zie wel genoeg. Maar nu heb ik doordat ik de Hollywood tour heb gedaan het idee gekregen om toch maar voor 100% de hele Vinewood tour te doen in gta V zonder te stoppen. Ook al vond ik saai. En het is mij niet tegengevallen. Er word allemaal verhalen verteld over beroemdheden in gta V dat echt grappig is om naar te luisteren. Ook hoor je welke gta V beroemdheden in welke huizen wonen en hoor je andere informatie. Ook had ik mooie huizen gezien waar ik normaal altijd voorbij race.
Die zag ik nu dan gewoon, na meer dan 2 jaar lang gta V spelen, voor het eerst 
Ik vraag mij af of jij ook z'n tour heb gedaan in gta V. En anders wil ik het je graag aanbevelen om te doen want het is best grappig
Gr GTAKevin023.