Geplaatst: 28 juli 200519 jaren comment_194213 Mijn eerste post hier, ook al had ik veel eerder willen posten. Gelukkig werkt alles nu weer normaal. Maar goed: To the point Ik heb een aantal filmpjes gemaakt: -Alles goud in flying school in 7 minuten -Alles goud in driving school in 5 minuten -Alles goud in bike school in 90 seconden -Alles goud in boat school in 5 minuten -Hydra filmpjes -Kleine filmpjes hoe je Stowaway & Freefall moet doen De Download Tabel Flying School (23MB) Download van: Zeeblo.com -Snel!- Rapidshare.de TheGamersAlliance.com Filefront.com TurboUpload.com Bike School (5MB) Download van: Zeeblo.com -Snel!- Rapidshare.de Filefront.com TheGamersAlliance.com TurboUpload.com Driving School (16MB) Download van: Zeeblo.com -Snel!- Rapidshare.de The Gamers Alliance Filefront.com Turbo Upload.com MegaUpload.com xs4all (NL) Boat School (18MB) Download van: Zeeblo.com -Snel! Rapidshare.de Filefront.com TurboUpload.com TheGamersAlliance.com Diversen Links: Stowaway & Freefall Hydra Takedown & Hydra Battle Al deze filpmjes zijn in 4 weken meer dan 12,000 keer gedownload. Nederlandse FAQs zijn in productie. Bewerkt: 13 augustus 200519 jaren door Cygnus
Geplaatst: 28 juli 200519 jaren comment_194300 Mijn eerste post hier, ook al had ik veel eerder willen posten. Gelukkig werkt alles nu weer normaal. Maar goed: To the point Ik heb een aantal filmpjes gemaakt: -Alles goud in flying school in 8 minuten -Alles goud in driving school in 5 minuten -Hydra filmpjes -Kleine filmpjes hoe je Stowaway & Freefall moet doen Deze komen er nog aan: -Alles goud in bike school -Alles goud in boat school -Stunt movies Hoe en waar kun je dit allemaal vinden en downloaden? Flying School Topic Zo doe je Stowaway & Freefall! Driving School Topic Leuke Hydra Air battles Nederlandse FAQ voor de scholen zit er ook nog aan te komen. Al deze filmpjes zijn in 2 weken al meer dan 4300 keer gedownload! Ik snap eigenlijk niet wat je vraag is.... Wat bedoel je met: Hoe en waar kun je dit allemaal vinden en downloaden? Je hebt deze toch zelf gemaakt zeg je?
Geplaatst: 28 juli 200519 jaren comment_194368 Ik snap eigenlijk niet wat je vraag is....Wat bedoel je met: Hoe en waar kun je dit allemaal vinden en downloaden? Je hebt deze toch zelf gemaakt zeg je? Hij stelt geen vraag. Hij heeft allemaal filmpjes gemaakt om te zien hoe je het moet doen.
Geplaatst: 28 juli 200519 jaren Auteur comment_194436 Mijn eerste post hier, ook al had ik veel eerder willen posten. Gelukkig werkt alles nu weer normaal. Maar goed: To the point Ik heb een aantal filmpjes gemaakt: -Alles goud in flying school in 8 minuten -Alles goud in driving school in 5 minuten -Hydra filmpjes -Kleine filmpjes hoe je Stowaway & Freefall moet doen Deze komen er nog aan: -Alles goud in bike school -Alles goud in boat school -Stunt movies Hoe en waar kun je dit allemaal vinden en downloaden? Flying School Topic Zo doe je Stowaway & Freefall! Driving School Topic Leuke Hydra Air battles Nederlandse FAQ voor de scholen zit er ook nog aan te komen. Al deze filmpjes zijn in 2 weken al meer dan 4300 keer gedownload! Ik snap eigenlijk niet wat je vraag is.... Wat bedoel je met: Hoe en waar kun je dit allemaal vinden en downloaden? Je hebt deze toch zelf gemaakt zeg je? Je moet zelf ff de woordjes 'nou, hier:' invullen, snap je?
Geplaatst: 29 juli 200519 jaren comment_194653 Ik heb een vraag over de driving school. Hoe zet je de achterwielaandrijving aan
Geplaatst: 29 juli 200519 jaren comment_194658 Je kan niks aanzetten ofzo, alleen met de Monster Truck kan je de vierwielaandrijving doen met de knop Handbrake.
Geplaatst: 29 juli 200519 jaren comment_195526 Je had ze ook bij dit topic kunnen zetten www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=13584 Bewerkt: 29 juli 200519 jaren door Ferrari420
Geplaatst: 29 juli 200519 jaren comment_195542 Je had ze ook bij dit topic kunnen zetten www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=13584 Ik snap niet wat je met deze opmerking bedoelt. Het staat goed hier. Don't be a smart ass
Geplaatst: 8 augustus 200519 jaren comment_203547 Flying School TopicZo doe je Stowaway & Freefall! Driving School Topic Leuke Hydra Air battles Nederlandse FAQ voor de scholen zit er ook nog aan te komen. Al deze filmpjes zijn in 2 weken al meer dan 4300 keer gedownload! Ik kwam deze FAQ en filmpjes al tegen op het engelse forum, en zie nu pas dat je ze hier ook gepost hebt... Deze informatie/filmpjes is erg nuttig, en ik hoop dat je snel een nederlandse versie van die FAQ maakt, zodat iedereen hier van deze informatie kan profiteren..
Geplaatst: 12 augustus 200519 jaren comment_206656 hoe werkt dat nou met die eerste missie van driving school? ik kom niet echt verder... ik druk w en s tegelijk in en dan naar rechts of naar links. maar ik kom niet echt verder... kan iemand mmij helpen?
Geplaatst: 12 augustus 200519 jaren comment_206658 hoe werkt dat nou met die eerste missie van driving school?ik kom niet echt verder... ik druk w en s tegelijk in en dan naar rechts of naar links. maar ik kom niet echt verder... kan iemand mmij helpen? je moet 180° draaien dat houdt in dat je de handrem(op ps2 r1 op pc weet ik niet) moet indrukken en dan moet draaien naar eender welke richting maar wees gerust je moet de driving school niet doen voor de storyline
Geplaatst: 12 augustus 200519 jaren comment_206665 ke tnx dat wist ik niet trouwens,als je nog hulp van de driving school nodig hebt stuur me dan een PB
Geplaatst: 13 augustus 200519 jaren Auteur comment_207148 ^Flinke update gemaakt in de eerste post. Zou een mod de titel kunnen veranderen naar: Titel: Alles goud bij alle scholen e.a. Ondertitel: Filmpjes en FAQs in topic Bewerkt: 13 augustus 200519 jaren door Cygnus
Geplaatst: 13 augustus 200519 jaren comment_207808 toffe filmpjes, doe je best netjes vooral die flying school daar heb ik nog steeds problemen mee want ik heb dat rondje 98% ik moet echt 1 of 2 seconden sneller zijn maar ik blijf het proberen
Mijn eerste post hier, ook al had ik veel eerder willen posten. Gelukkig werkt alles nu weer normaal.
Maar goed: To the point
Ik heb een aantal filmpjes gemaakt:
-Alles goud in flying school in 7 minuten
-Alles goud in driving school in 5 minuten
-Alles goud in bike school in 90 seconden
-Alles goud in boat school in 5 minuten
-Hydra filmpjes
-Kleine filmpjes hoe je Stowaway & Freefall moet doen
De Download Tabel
Flying School (23MB)
Download van:
Zeeblo.com -Snel!-
Rapidshare.de
TheGamersAlliance.com
Filefront.com
TurboUpload.com
Bike School (5MB)
Download van:
Zeeblo.com -Snel!-
Rapidshare.de
Filefront.com
TheGamersAlliance.com
TurboUpload.com
Driving School (16MB)
Download van:
Zeeblo.com -Snel!-
Rapidshare.de
The Gamers Alliance
Filefront.com
Turbo Upload.com
MegaUpload.com
xs4all (NL)
Boat School (18MB)
Download van:
Zeeblo.com -Snel!
Rapidshare.de
Filefront.com
TurboUpload.com
TheGamersAlliance.com
Diversen
Links:
Stowaway & Freefall
Hydra Takedown & Hydra Battle
Al deze filpmjes zijn in 4 weken meer dan 12,000 keer gedownload.
Nederlandse FAQs zijn in productie.
Bewerkt: door Cygnus