Geplaatst: 28 juli 200519 jaren comment_194213 Mijn eerste post hier, ook al had ik veel eerder willen posten. Gelukkig werkt alles nu weer normaal. Maar goed: To the point Ik heb een aantal filmpjes gemaakt: -Alles goud in flying school in 7 minuten -Alles goud in driving school in 5 minuten -Alles goud in bike school in 90 seconden -Alles goud in boat school in 5 minuten -Hydra filmpjes -Kleine filmpjes hoe je Stowaway & Freefall moet doen De Download Tabel Flying School (23MB) Download van: Zeeblo.com -Snel!- Rapidshare.de TheGamersAlliance.com Filefront.com TurboUpload.com Bike School (5MB) Download van: Zeeblo.com -Snel!- Rapidshare.de Filefront.com TheGamersAlliance.com TurboUpload.com Driving School (16MB) Download van: Zeeblo.com -Snel!- Rapidshare.de The Gamers Alliance Filefront.com Turbo Upload.com MegaUpload.com xs4all (NL) Boat School (18MB) Download van: Zeeblo.com -Snel! Rapidshare.de Filefront.com TurboUpload.com TheGamersAlliance.com Diversen Links: Stowaway & Freefall Hydra Takedown & Hydra Battle Al deze filpmjes zijn in 4 weken meer dan 12,000 keer gedownload. Nederlandse FAQs zijn in productie. Bewerkt: 13 augustus 200519 jaren door Cygnus
Geplaatst: 22 oktober 200519 jaren comment_252080 ik kan de vlieg school niet douwnloaden Hey mr.gta14 Welke link heb je dan gebruikt? Of werken ze allemaal niet? Bij mij werkt de rapidshare link nagenoeg wel, is tevens ook de makkelijkste want bij de andere moet je soms registreren op die site. Bewerkt: 22 oktober 200519 jaren door Dizzee
Geplaatst: 21 september 200618 jaren comment_510818 waarmee heb je dat opgenomen? Waarschijnlijk met Fraps, met dit progammatje kun je filmpjes openemen terwijl je aan het gamen bent. Je kunt een trial van Fraps downloaden op de site van hen, helaas zitten aan de trial wel nadelen. Je kan bijvoorbeeld maar een halve minuut opnemen. Als je lange filmpjes wilt moet je dus veel filmpjes maken en die aan elkaar plakken met bijvoorbeeld Movie maker. Probeer overigens de volgende keer even de zoekfunctie, een vraag als deze is al vaak gesteld. Bewerkt: 21 september 200618 jaren door -Matthijs-
Mijn eerste post hier, ook al had ik veel eerder willen posten. Gelukkig werkt alles nu weer normaal.
Maar goed: To the point
Ik heb een aantal filmpjes gemaakt:
-Alles goud in flying school in 7 minuten
-Alles goud in driving school in 5 minuten
-Alles goud in bike school in 90 seconden
-Alles goud in boat school in 5 minuten
-Hydra filmpjes
-Kleine filmpjes hoe je Stowaway & Freefall moet doen
De Download Tabel
Flying School (23MB)
Download van:
Zeeblo.com -Snel!-
Rapidshare.de
TheGamersAlliance.com
Filefront.com
TurboUpload.com
Bike School (5MB)
Download van:
Zeeblo.com -Snel!-
Rapidshare.de
Filefront.com
TheGamersAlliance.com
TurboUpload.com
Driving School (16MB)
Download van:
Zeeblo.com -Snel!-
Rapidshare.de
The Gamers Alliance
Filefront.com
Turbo Upload.com
MegaUpload.com
xs4all (NL)
Boat School (18MB)
Download van:
Zeeblo.com -Snel!
Rapidshare.de
Filefront.com
TurboUpload.com
TheGamersAlliance.com
Diversen
Links:
Stowaway & Freefall
Hydra Takedown & Hydra Battle
Al deze filpmjes zijn in 4 weken meer dan 12,000 keer gedownload.
Nederlandse FAQs zijn in productie.
Bewerkt: door Cygnus