Geplaatst: 8 juli 200420 jaren comment_13298 eeej jongens ik heb een klein probleempje, ik kan gta vice city nie meer opstarten.. zo gaat het, nadat de filmpjes zijn afgelopen blijftie gewoon hangen waarom?? weet ik nie.. help me!!
Geplaatst: 8 juli 200420 jaren comment_13300 Mag ik je computer specificaties zien? Voldoet je computer aan de eisen? Of je moet gewoon ff wachten. :rolleyes:
Geplaatst: 10 juli 200420 jaren comment_13742 Dann installeer je hem toch gewoon opnieuw (moeilijk denken... hahaha grap) :lol:
Geplaatst: 11 juli 200420 jaren comment_14255 Dann installeer je hem toch gewoon opnieuw (moeilijk denken... hahaha grap) :lol: tja, maar raak je de savegames dan niet kwijt op de computer?
Geplaatst: 11 juli 200420 jaren comment_14261 Dann installeer je hem toch gewoon opnieuw (moeilijk denken... hahaha grap) :lol: tja, maar raak je de savegames dan niet kwijt op de computer? Nee. De Save Games staan in Mijn Documenten onder GTA Vice City User Files. Die blijven dus gewoon als je ze niet verwijderd.
Geplaatst: 15 juli 200420 jaren comment_15133 eeej jongens ik heb een klein probleempje, ik kan gta vice city nie meer opstarten.. zo gaat het, nadat de filmpjes zijn afgelopen blijftie gewoon hangen waarom?? weet ik nie.. help me!! heb je mods gedowload ik heb het zelfde aleen stopt ie midden in het spel ik heb denk ik te veel mods gedowload :angry: Bewerkt: 15 juli 200420 jaren door matt
Geplaatst: 15 juli 200420 jaren comment_15177 eeej jongens ik heb een klein probleempje, ik kan gta vice city nie meer opstarten.. zo gaat het, nadat de filmpjes zijn afgelopen blijftie gewoon hangen waarom?? weet ik nie.. help me!! heb je mods gedowload ik heb het zelfde aleen stopt ie midden in het spel ik heb denk ik te veel mods gedowload :angry: Je spel loopt dan vast als je een auto tegen komt die niet goed geinstalleerd is. Dit kun je oplossen door Vice City opnieuw te installeren. Als je dan weer mods wil hebben kun je het beste eerst backups maken van alles.
eeej jongens ik heb een klein probleempje, ik kan gta vice city nie meer opstarten.. zo gaat het, nadat de filmpjes zijn afgelopen blijftie gewoon hangen waarom?? weet ik nie.. help

me!!