Jump to content
Geplaatst:
comment_13298

eeej jongens ik heb een klein probleempje, ik kan gta vice city nie meer opstarten.. zo gaat het, nadat de filmpjes zijn afgelopen blijftie gewoon hangen waarom?? weet ik nie.. help :(:(:( me!!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_14255
Dann installeer je hem toch gewoon opnieuw :D

(moeilijk denken... hahaha grap) :lol:

tja, maar raak je de savegames dan niet kwijt op de computer?

Geplaatst:
comment_14261
Dann installeer je hem toch gewoon opnieuw  :D

(moeilijk denken... hahaha grap) :lol:

tja, maar raak je de savegames dan niet kwijt op de computer?

Nee. De Save Games staan in Mijn Documenten onder GTA Vice City User Files.

Die blijven dus gewoon als je ze niet verwijderd.

Geplaatst:
comment_15133
eeej jongens ik heb een klein probleempje, ik kan gta vice city nie meer opstarten.. zo gaat het, nadat de filmpjes zijn afgelopen blijftie gewoon hangen waarom?? weet ik  nie.. help :(  :(  :(  me!!

heb je mods gedowload ik heb het zelfde aleen stopt ie midden in het spel :( ik heb denk ik te veel mods gedowload :angry:

Bewerkt: door matt

Geplaatst:
comment_15177
eeej jongens ik heb een klein probleempje, ik kan gta vice city nie meer opstarten.. zo gaat het, nadat de filmpjes zijn afgelopen blijftie gewoon hangen waarom?? weet ik  nie.. help :(  :(  :(  me!!

heb je mods gedowload ik heb het zelfde aleen stopt ie midden in het spel :( ik heb denk ik te veel mods gedowload :angry:

Je spel loopt dan vast als je een auto tegen komt die niet goed geinstalleerd is.

Dit kun je oplossen door Vice City opnieuw te installeren.

Als je dan weer mods wil hebben kun je het beste eerst backups maken van alles.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.