Favoriete antagonist in GTA-serie 15 leden hebben gestemd
-
1. Wie is je favoriete antagonist in de GTA-serie?
-
Catalina (GTA III)1
-
Sonny Forelli (GTA VC)0
-
Frank Tenpenny (GTA SA)6
-
Vinnie (GTA Advance)0
-
Massimo Torini (GTA LCS)0
-
Jerry Martinez (GTA VCS)0
-
Dimitri Rascalov (GTA IV)7
-
Billy Grey (GTA TLAD)0
-
Ray Bulgarin (GTA TBOGT)0
-
Wu "Kenny" Lee (GTA CW)0
-
Devin Weston (GTA V)0
-
Steve Haines (GTA V)1
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Elke Grand Theft Auto kent zijn eigen unieke protagonist (hoofdrolspeler), of in het geval van GTA V protagonisten. Topics met de vraag 'wie is je favoriete protagonist?' werden voor zover ik weet reeds meerdere malen aangemaakt, maar nooit eerder werd de vraag gesteld wie nu eigenlijk jullie favoriete antagonist of vijand in de GTA-serie is.
Favoriet zal in dit geval nogal vreemd klinken, maar hiermee wordt bedoeld het personage waar je de meeste haat voor hebt gevoelt, het personage dat je doorheen de verhaallijn van een GTA meerdere malen heeft doen hopen om eindelijk een einde aan zijn/haar leven te kunnen maken. In bovenstaande poll heb ik mij beperkt tot de 'grote' en hoofd antagonisten van elke game, daar je in bijvoorbeeld GTA VC kunt stellen dat niet alleen Sonny Forelli maar ook Lance Vance een vijand is.
Mocht ook leuk zijn dat je bij je stem hier een kleine motivatie neerschrijft, altijd leuk om van anderen te horen waarom ze nu juist die antagonist meer haten dan een andere.
Mijn stem gaat naar Dimitri Rascalov als antagonist in GTA IV. Zijn spelletjes van liegen en zijn reputatie van iedereen waarmee hij ooit heeft samengewerkt te bedriegen maken van hem een personage dat zeer makkelijk te haten valt. De door hem genomen acties om je te dwarsbomen doorheen de game maken het dan ook niet moeilijk om op het einde voor de revenge optie te kiezen. Nooit voelde een executie in een GTA-game zo goed als die van Dimitri in de laadruimte van de Platypus.