KoningJesper Geplaatst: 28 november 2015 Rapport Geplaatst: 28 november 2015 Bij de GTAs hebben we een random chat, dus leek t me hier ook wel een goed idee Soms is het gwn leuk om random over games te praten :& Reageren
FlexxNL Geplaatst: 28 november 2015 Rapport Geplaatst: 28 november 2015 Dat is wel eel leuk idee. Alleen als je een topic over een game hebt dan word daar al dingen gezegt en gevraagd over die game waar het over gaat Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 december 2015 Rapport Geplaatst: 1 december 2015 Vandaag zin om Elder Scrolls Online te doen na 4 maanden. Jammergenoeg hebben ze een serveronderhoud. Dus dan maar Walking Dead Season 2 spelen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 16 december 2015 Rapport Geplaatst: 16 december 2015 Ik probeer al 2 uur Lazarevich te killen in Uncharted 2 op Crushing. Ik begin lichtelijk paranoia te worden. :@ :@ :@ Reageren
KoningJesper Geplaatst: 16 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2015 Ik kan niet wachten totdat vrijdag eindelijk mn PWW voorbij is en ik JC3 kan spelen :klap: Reageren
KoningJesper Geplaatst: 26 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2015 Hoe heb ik nog nooit over dit spelgehoord? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 26 december 2015 Rapport Geplaatst: 26 december 2015 Ik heb de originele Ghost Recon nog liggen. Vroeger best veel gespeeld, maar ik speelde geloof ik nooit de missies. Meestal gewoon met een maat van me de co-op doen zoals Fire Fight. Dan moest je in een map alle vijanden uitschakelen om de missie te halen. Best een leuke game nog, maar de graphics vielen erg tegen. Reageren
Niked Geplaatst: 26 december 2015 Rapport Geplaatst: 26 december 2015 Tja, moest je naar de E3 persconference van Ubisoft hebben gekeken. Er is trouwens ook een trailer van : Reageren
JasonStatham Geplaatst: 26 december 2015 Rapport Geplaatst: 26 december 2015 Volgens mij aangekondigd met de laatste E3 met een Reveal Trailer. Zag er behoorlijk indrukwekkend uit en het zal een openwereldstructuur hebben. Met Metal Gear Solid V is dat echt behoorlijk goed geslaagd en ik kijk dan ook uit naar dit spelletje. Ik ben blij dat Ubisoft zich weer heeft gekeerd naar deze serie, ik heb me echt onwijs goed vermaakt met Ghost Recon op de ps2. Future Soldier vond ik persoonlijk wat minder. Nou nog een Splinter Cell in een oud jasje à la Chaos Theory en Ubisoft heeft mijn hart teruggewonnen Reageren
KoningJesper Geplaatst: 26 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2015 Ja zag idd die trailer,maar ik vind het heel vreemd, want ik heb niks van de E3 gezien, maar weet wel af van alle spellen, behalve deze... Reageren
JasonStatham Geplaatst: 26 december 2015 Rapport Geplaatst: 26 december 2015 Waarschijnlijk omdat het wel nog even wachten zal zijn, ik zie dit spel niet verschijnen voor 2017 eerlijk gezegd. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 26 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2015 (bewerkt) Mei 2016 komt het Oh nee laat maar Bewerkt: 26 december 2015 door KoningJesper Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 27 december 2015 Rapport Geplaatst: 27 december 2015 Hmm, normaliter spreekt Ghost Recon mij volkomen niet aan. Toen ik die beelden bekeek was ik d'r redelijk verbaasd over, man, wat ziet het er gelikt uit! Mogelijk heeft deze spel ook een free-roam gedeelte, want dat zou pas fantastisch wezen. Op 't grafische vlak is het 'n uitblinker, hopelijk kunnen de PS4 én Xbox One het wel aan omdat ze al 'redelijk' veel moeite hebben met andere spellen zoals; Just Cause 3. Nouja, we zien 't wel. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Geplaatst: 3 januari 2016 Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar die playstation is deze vakantie meer aan dan uit geweest Jammer dat morgen weer studie enzo verdergaat Reageren
KoningJesper Geplaatst: 3 januari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2016 Eerste week: heel veel gegamet Tweede week: Naar Barcelona en Oud en Nieuw, dus alleen maar een paar potjes FIFA en gister begonnen met een hele vette stad maken in CS Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.