Geplaatst: 28 juli 200519 jaren comment_194328 kan iemand me wat tips geven om freddy in sa(ps2) te doden op de motor want het lukt me moeilijk! ik glij steeds uit onder de rit en dan val ik meteen van de motor af
Geplaatst: 28 juli 200519 jaren comment_194333 Probeer hem niet tijdens de rit neer te knallen, volg hem gewoon rustig. Na een tijdje stopt hij en stapt af en dan kan je hem neerschieten. P.S. Dit topic past volgens mij meer in Missie Hulp
Geplaatst: 28 juli 200519 jaren comment_194363 Hier is al een topic over. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=12654
Geplaatst: 29 juli 200519 jaren comment_194505 Gewoon rustig erachteraan blijven rijden, en inderdaad niet schieten tijdens de rit, laat dat maar doen door degene die je achterop hebt (niet dat die goed kan schieten, maar ok). Veel Succes!
Geplaatst: 29 juli 200519 jaren comment_194615 kan iemand me wat tips geven om freddy in sa(ps2) te doden op de motor want het lukt me moeilijk!ik glij steeds uit onder de rit en dan val ik meteen van de motor af of gwn je bikeskill trainen dan val je mischien niet zo snel
Geplaatst: 29 juli 200519 jaren comment_194751 Even nog voor de duidelijkheid. Ik zie dat veel mensen zich helemaal dood ergeren als een Race of achtervolg missie niet lukt. Ik heb zelf gemerk dat je tijdens race missies beter netjes en met niet zo veel snelheid veel makkelijker kan halen dan dat je als een gek er achter aan gaat. Het is moeilijk voor sommige om je frustratie in te houden tijdens deze misse. Maar het is het proberen iig waard Bewerkt: 29 juli 200519 jaren door Tim14
Geplaatst: 29 juli 200519 jaren comment_194756 Ik snap niet wat er zo moeilijk is aan DAT RACEN EN ACHTERVOLGEN HOOR.IK HEB HEM IN 1 KEER GEHAALD!
Geplaatst: 29 juli 200519 jaren comment_194766 Ik snap niet wat er zo moeilijk is aan DAT RACEN EN ACHTERVOLGEN HOOR.IK HEB HEM IN 1 KEER GEHAALD! Niet iedereen is even goed in GTA spelen.
Geplaatst: 29 juli 200519 jaren comment_194777 [...] DAT RACEN EN ACHTERVOLGEN HOOR.IK HEB HEM IN 1 KEER GEHAALD! Dat is heel fijn. Maar geen reden om zo te gaan schreeuwen. Wat Tim14 zegt is zeker waar: Kalmte is een must. Wanneer je merkt dat je je ongelofelijk begint te ergeren aan deze missie, wat ik me overigens heel goed kan voorstellen, kun je het beste even stoppen met de missie en verder gaan met iets anders. Wanneer de gemoederen een beetje gezakt zijn, kun je weer in alle rust een poging wagen. Voor de compleetheid: De missie heet 'OG Loc'.
Geplaatst: 29 juli 200519 jaren comment_194830 [...] DAT RACEN EN ACHTERVOLGEN HOOR.IK HEB HEM IN 1 KEER GEHAALD! Dat is heel fijn. Maar geen reden om zo te gaan schreeuwen. Wat Tim14 zegt is zeker waar: Kalmte is een must. Wanneer je merkt dat je je ongelofelijk begint te ergeren aan deze missie, wat ik me overigens heel goed kan voorstellen, kun je het beste even stoppen met de missie en verder gaan met iets anders. Wanneer de gemoederen een beetje gezakt zijn, kun je weer in alle rust een poging wagen. Voor de compleetheid: De missie heet 'OG Loc'. Sorry hoor, caps lock stond aan
Geplaatst: 29 juli 200519 jaren comment_194831 Gewoon rustig rijden. Kijken waar hij naar toegaat. Op een gegeven met zie je hem afstappen. Je moet iets van te voren af stappen en dan kan je hem neerknallen met een pistool. Was toevallig dernet ook zelf bezig met deze missie.
Geplaatst: 29 juli 200519 jaren comment_194978 het is ook onmogelijk om hem van die motor af te knallen.als hij op die motor zit is ie onsterfelijk :'D
Geplaatst: 29 juli 200519 jaren comment_194993 ook op de pc Als je nog iets wil toevoegen aan je bericht moet je op de knop Edit drukken.
Geplaatst: 29 juli 200519 jaren Auteur comment_195195 racen vind ik juist makkelijk maar achtervolgen niet..
kan iemand me wat tips geven om freddy in sa(ps2) te doden op de motor want het lukt me moeilijk!
ik glij steeds uit onder de rit
en dan val ik meteen van de motor af