Jump to content

The Walking Dead: A New Frontier - A Telltale Game Series

Geplaatst:
comment_2360719

The Walking Dead: A New Frontier

[table=simple]Ontwikkelaar | Telltale Games

Uitgever | Telltale Games/Skybound Entertainment

Genre | Action/Adventure

Platforms | Android, iOS, Microsoft Windows, OS X, PlayStation 4 en Xbox One

Aantal spelers | 1

Release | 16 februari 2017

Official 2016 Trailer

[/table]

Het is heel sterk de vraag in welke setting Seizoen 3 zal gaan, aangezien je veel keuzes hebt aan het eind van de game namelijk:

SPOILER! NIET KIJKEN ALS JE DIT NOG NIET WILT WETEN!

[table=simple]Keuze 1A | Ga mee met Kenny en AJ de wijde wereld in!

Keuze 1B | Je blijft samen met AJ in Wellington

Keuze 2A | Samen met AJ en Jane wonen bij een familie

Keuze 2B | Je jaagt de groep weg en blijft met Jane en AJ achter

Keuze 3 | Je blijft samen met AJ en loopt door een horde walkers[/table]

Een boel keuzes waaruit het duidelijk is dat AJ en Clementine doorgaan in het verhaal. Jane en Kenny zullen niet terugkomen in de volgende game a.d.h.v. de keuzes die je kunt maken.

Persoonlijk denk ik dat je verder gaat spelen als Clementine. Ik ben echt thrilled voor Season 3! smile3.gif

Bewerkt: door NickOwnage

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2416246

Ja, zoveel wist ik ongeveer al. Hetgeen wat tot verwarring leidt, is dat ze hier toelichten hoe je op de Vita verder zou kunnen gaan met je seizoen 2 keuzes. Dus je zou dan denken dat ze een release op de Vita op de planning hebben zitten, dat bericht kwam namelijk later dan het bericht waarin ze aangaven dat de x360 en ps3 versie gecancelled is. En antwoorden op een e-mail of twitterberichten is blijkbaar ook teveel gevraagd fp.gif

Ohja, dit zou inderdaad verklappen dat er ook een release zou komen voor de Vita, maar geen officiële bevestiging.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.